Zielona h...

1. Data: 2000-09-13 18:32:36

Temat: Zielona h...
Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jesli ktos zna sie na zielonej herbatce to prosze o pomoc !
Mam problem poniewaz biore tabletki, przy ktorych nie mozna spozywac
substancji zawierajacych tanine (np. czarna herbata i kawa) i tu mam
problem. Przeszukalam juz pare ksiazek i nie wiem czy zielona herbata ma
tanine czy nie. Mam nadzieje, ze ktos wie cos na ten temat :)

1. Data: 2000-09-16 22:37:51

Temat: Re: Zielona h...
Od: "Andrzej" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma i to pewno więcej niż czarna

1. Data: 2000-09-17 07:21:39

Od: "Mark \(Maxim\)" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
>Przeszukalam juz pare ksiazek i nie wiem czy zielona >herbata ma
Ma.
Mark (Maxim)

1. Data: 2000-09-20 12:04:17

Od: Maciej Barton <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> Ma i to pewno więcej niż czarna
>
> "Ola" <o...@k...gliwice.pl> wrote in message

No i ja napisze - ma i to sporo

1. Data: 2000-09-20 16:15:46

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Barton wrote:

> No i ja napisze - ma i to sporo

Dziekuje wsszystkim za odp.
Zalamalam sie. Wiec moze ktos ma jakis pomysl jaki goracy napoj moglabym
pic ( kawa i herbatka odpadaja - chyba, ze jest jakas herbata, ktora nie
ma taniny) bo strasznie zamarzam a jeszcze zima sie nie zaczela.
Niestety mam anemie i moge byc super cieplutko ubrana a i tak jest mi
zimno od srodka (przede wszystkim to lapki mi zamarzaja ;( Ratunkiem
jest tylko wrzaca kapiel (ale przeciez caly dzin nie moge siedziec w
wannie ;) lub trening.
Czekam z niecierpliwoscia na jakis pomysl.

1. Data: 2000-09-20 16:43:25

Od: e...@a...comnospam (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

> Wiec moze ktos ma jakis pomysl jaki goracy napoj moglabym
>pic

bulion, cieple mleko, rosol, barszczyk, wode z syropem malinowym, truskawkowym.

<Eva> and my boxer boy-> http://hometown.aol.com/evajp/index.html
~~~The past is behind us, the future is a mystery,
today is a gift, that's why they call it THE PRESENT.~~~

1. Data: 2000-09-20 17:14:20

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska-Palasz wrote:

> [...]
> czarnej porzeczki (wlasnie popijam), mieszano-owocowa, zimowa, wiosenna,
> Herbapol-Lublin takie produkuje. Nie jestem w 100% pewna, ale chyba jednak
> one nie zawieraja taniny. Poza tym pozostaja rozne soczki owocowe
> zageszczone do rozcienczania goraca woda, jesli potrzebujesz czegos do
> picia na rozgrzewke. O innych napojach rozgrzewajacych nie bede wspominac:-))
> No a z bezpiecznych, gorace mleko? kakao czy inna czekolada?
> Jedna znajoma mojej mamy, chcac byc tak profilaktycznie:-) bardzo zdrowa,
> pijala dlugie lata tylko i wylacznie goraca wode, ale nie przypuszczam, aby

Dzieki
Tez sie zastanawiam nad tymi owocowymi herbatkami ale nie mam pojecie
czy one maja ta tanine czy nie ;(

1. Data: 2000-09-20 20:08:29

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

pijala dlugie lata tylko i wylacznie goraca wode, ale nie przypuszczam, aby

Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-21 06:56:18

Temat: Re: Re: Zielona h...
Od: "@r2r B." <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mozesz pic w miejsce zwyklej herbaty przepyszna ROOIBOS - mozna ja
kupic na wage lub w saszetkach bodajze Herbapolu. GORACO polecam

Gosia

1. Data: 2000-09-21 10:04:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @r2r B. <a...@v...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:h...@4...com..
.
> Zawsze mozesz pic w miejsce zwyklej herbaty przepyszna ROOIBOS - mozna ja
> kupic na wage lub w saszetkach bodajze Herbapolu. GORACO polecam

Ja tez polecam. astry jest ponoc lepsza. Ciekawe tylko, czy to tez nie
zawieta taniny. Co do herbatek z owocow (nie owocowych, tylko tych z
kawalkow owocow) to chyba nie powinny taniny zaiwrac, chyba, ze maja
domieszke normalnej herbaty. Po za tym dobra jest mieta, zwykla, goraca woda
z cytryna i cukrem, czekolada... Mysle, ze cos trzeba sobie wybrac, to sie z
czasem czlowiek przyzwyczai i bedzie twierdzil, ze zdecydowanie lepsze od
herbaty.

Jader

?: SAMBAL OELEK - b. ostra przyprawa (glownie do miesa)
zielona herbata
Zupa meksykańska?
Komputerowe książki kucharskie
Ksiazki o cocktailach