Re: Zielona h...

From: Ola <o...@k...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Zielona h...
Date: Wed, 20 Sep 2000 18:15:46 +0200

Maciej Barton wrote:

> No i ja napisze - ma i to sporo

Dziekuje wsszystkim za odp.
Zalamalam sie. Wiec moze ktos ma jakis pomysl jaki goracy napoj moglabym
pic ( kawa i herbatka odpadaja - chyba, ze jest jakas herbata, ktora nie
ma taniny) bo strasznie zamarzam a jeszcze zima sie nie zaczela.
Niestety mam anemie i moge byc super cieplutko ubrana a i tak jest mi
zimno od srodka (przede wszystkim to lapki mi zamarzaja ;( Ratunkiem
jest tylko wrzaca kapiel (ale przeciez caly dzin nie moge siedziec w
wannie ;) lub trening.
Czekam z niecierpliwoscia na jakis pomysl.