Ksiazki o cocktailach

1. Data: 2000-09-13 07:22:31

Temat: Ksiazki o cocktailach
Od: "Pawel G" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ze wzgledu na chec poszerzania swoich horyzontow :-)))) i wiedzy o
alkoholach poszukuje dobrego poradnika na temat cocktaili (drinkow) i
sposobow ich przyrzadzania. W zasadzie to
przegladalem juz pozycje, ktora bardzo by mi odpowiadala - mianowicie chodzi
o ksiazke "Cocktaile. Cocktaile.Cocktaile" Zdzislawa T. Nowickiego, wyd.
Watra (roku nie pomne), niestety egzemplarz ten mial zapewne przynajmniej 10
lat, a nie spotkalem sie na razie ze wznowieniem tej pozycji. Czy ta ksiazka
jest osiagalna aktualnie na rynku? Nie pogardze rowniez egzemplarzem
uzywanym (aczkolwiek nie zuzytym).
A moze (tak przy okazji) ktos moze polecic jakas dobra pozycje na temat
cocktaili/drinkow/alkoholi aktualnie dostepna w ksiegarniach? Nie zalezy mi
na
wydaniu super jakosci, chodzi o solidna zawartosc. Niestety, te kilka
ksiazek, z ktorymi zetknalem sie w ksiegarniach to wydawnictwa albumowe -
duzo zdjec, malo tresci, no i wysoka cena.
W zwiazku z tym licze na pomoc od znawcow tematu ;-).
Pozdrawiam,

Pawel

1. Data: 2000-09-13 12:32:37

Temat: Re: Ksiazki o cocktailach
Od: a...@p...wp.pl (Anna, Bartosz Balcer) szukaj wiadomości tego autora

At 09:22 00-09-13, you wrote:
> [...]
>duzo zdjec, malo tresci, no i wysoka cena.
>W zwiazku z tym licze na pomoc od znawcow tematu ;-).

Moj maz jest barmanem amatorem. Polecam ksiazke "Leksykon 1444 napojow
mieszanych" Petera Bohrmanna (cena ok. 60 zlotych). Naprawde dobra jak
chcesz sie cos wiecej dowiedziec to pisz na priva.

Anka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-13 18:33:18

Od: m...@k...net.pl (Marek P.) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-09-14 09:19:03

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel G wrote:
> Niestety, te kilka
> ksiazek, z ktorymi zetknalem sie w ksiegarniach to wydawnictwa albumowe -
> duzo zdjec, malo tresci, no i wysoka cena.

Drinki powinny byc nie tylko do picia, ale i do ogladania - stad te
zdjecia.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

1. Data: 2000-09-14 22:37:51

Od: "Tomasz Nowak" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel G <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pn9tf$bc4$...@n...tpi.pl...
> [...]
> duzo zdjec, malo tresci, no i wysoka cena.
> W zwiazku z tym licze na pomoc od znawcow tematu ;-).

W PC-World Komputer Styczeń 2000 na płycie był program Recipe Center (czy
coś takiego)
z przepisami chyba na 800 drinków, opisem szkła, rodzajów piwa, wódek,
likierów, nawet owoców
dodawanych. Niestety w języku angielskim ale za cenę gazety. W sieci pewnie
za darmo.
Próbowałem co niektórych - całkiem dobre.

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-09-17 04:32:50

Od: "bartek rogalewicz" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodzi
> o ksiazke "Cocktaile. Cocktaile.Cocktaile" Zdzislawa T. Nowickiego, wyd.

najlepsza pozycja na rynku - klasyfikowana jako jeden z najlepszych
podrecznikow barmanskich na swiecie to VADEMECUM BARMANA - Zdzislawa T.
Nowickiego.
kilka miesiecy temu ukazalo sie drugie, poszerzone wydanie. polecam, cena
kolo 70zl.
bartek
http://cuisine.pl

sery
Zabawmy sie/zagadka/dlugie
?: ostra przyprawa sambal oelek (surinamska, popularna w Holandii)
Szynka parmenska po angielsku
Knedle