sok z noni - warto ?

11. Data: 2009-01-10 06:14:11

Temat: Re: sok z noni - warto ?
Od: " JefF" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me\(L\)Isa <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> (...)
> mieniu!
>
> Czyżby w słowniku polskim nie można było wyszukać właściwych określeń,
> bez obrażania kogokolwiek?. To przykre, ale taki poziom dyskusji źle świadczy
> o jej uczestnikach. Wyzwiska skierowane w stronę przeciwnika odbijają się
> rykoszetem i wracają jak nie zapłacony weksel. Poproszę o rzeczowe (bez histeri
> i)
> komentarze. Szkoda piany - w słownych utarczkach ginie sens i traci się na próż
> no
> energię, którą można z pożytkiem zużytkować.

.dziwna moralnosc. Dlaczego szykanujesz i ustawiasz do poziomu p47 pod
pretekstem rzekomo niewlasciwego okreslenia przez niego tego cwaniaka wilickiego??

Jesli ci sie nie podoba tekst p47, to go nie czytaj. Ja np. przeczytalem ten
tekst z przyjemnoscia i rnadzieja, ze sa jeszcze uczciwi ludzie na polskich
grupach internetowych.
Poza tym uwazam, ze przewaznie broni sie ludzi takich jakimi sami jestesmy.
Mnie sie np. nie podoba to, ze czepiasz sie grupowicza ktory napisal UCZCIWA
prawde ooszuscie ktory oklamuje ludzi chorych na grupach internetowych.

Zadasz od p47 jeszcze wiecej, amizeli ci dal i smiesz go karcic???
Za to od wilickiego nie oczekujesz NICZEGO !!! ??????

Jestes wyjatkowo BEZCZELNA i amoralna.

Poza tym dlaczego nie reagowalas wczesniej, kiedy tenze wilicki ublizal i
oczernial na tej
grupie lekarzoyi innym grupowiczow (np. mnie) ????

Dlaczego nie ostrzeglas ani razu osob ktore tu poszukiwaly pomocy medycznej,
a ktorym wilicki udzielal idiotycznych porad??

Czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze nie reagujac na to, co pisze na tej
grupie oszust, klamca i szarlatan wilicki stajesz sie wspolwinna temu
wprowadzaniu ludzi chorych w blad?

Przeciez to jest karygodne i karalne .

12. Data: 2009-01-10 07:01:16

Od: " JefF" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me\(L\)Isa <a...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "p47"
> skonale
> grupy to
> tegoż
>
> O ileż milej czytałabym Twój wywód bez tej nieustępliwej nieżyczliwości.
> Ani "bałwan", ani "bęcwał", ani żadny inny tytuł nie podnosi poziomu
> wywodu, ani nie wnosi nic właściwego do dyskusji. Za przezwiska, to
> nawet w przedszkolu idzie się do kąta. Czujesz się lepiej, poniżając bliźnich?
> Zastanów się, po co ten jad, komu i czemu to służy?

.ten twoj post *humanistko* jest wlasnie typowym przykladem niezyczliwosci,
zlosliwosci i hipokryzji, ale pod adresem czlowieka ktory i ciebie chcial
ostrzec przed nieodpowiedzialnym i wyjatkowo bezczelnym szarlatanem.

Poza tym mijasz sie z prawda, bo to nie jest mozliwe, aby nazwanie wilickiego
balwanem czy becwalem w kontekscie tego co ten facet uprawia na grupach
medycznych, bylo powodem tej twojej wyjatkowo agresywnej napasci slownej
na p47.

Aby nie byc goloslownym i udowodnic ci, ze nie tylko ja i p47 wlasciwie
oceniamy *dzialalnosc* szarlatana i nieodpowiedzialnego czlowieka, jakim jest
wilicki, wklejam tylko jeden ze starszych watkow ktory potwierdza to co
zauwazyl p47:

http://tinyurl.com/9tfg74

Jesli nadal uwazasz, ze becwal i balwan wilicki zostal zbyt ostro i
niesprawiedliwie potraktowany, to sama sobie przeszukaj jego profil
w archiwum. Jeste tego sporo !!!
Ja jak znajde troche czasu, to rowniez sprobuje podrzucic linki do wyjatkowo
*kulturalnych* wypowiedzi tego pospolitego, bezwzglednego i wyrafinowanego
cwaniaczka.

A tak w ogole, to wlasnie wilicki doprowadzil do zniszczenia tej internetowej
grupy medycznej.

13. Data: 2009-01-10 11:58:47

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JefF napisał/a:

> A tak w ogole, to wlasnie wilicki doprowadzil do zniszczenia tej internetowej
> grupy medycznej.

Gdyby zniszczył to po prostu nie byłoby tej grupy. Nie wpędzaj nikogo w
kompleksy a wilickiego wrzuć do KF-a.

--
animka

14. Data: 2009-01-10 14:02:33

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " JefF"
> Me\(L\)Isa >>
>
> dziwna moralnosc. Dlaczego szykanujesz i ustawiasz do poziomu p47 pod
> pretekstem rzekomo niewlasciwego okreslenia przez niego tego cwaniaka wilickiego??

Ile Ci płaci za adwokaturę?

Szykanuję? Grzecznie zwracam uwagę na określenia uznane za obraźliwe
i proszę o rzeczowe komentarze. Zwróciłeś uwagę na "POPROSZĘ "
w mojej wypowiedzi? I to powód, żeby mnie atakować?

> Jesli ci sie nie podoba tekst p47, to go nie czytaj.

I vice versa.

>Ja np. przeczytalem ten tekst z przyjemnoscia (..).

Twoja sprawa. Dlaczego mnie zabraniasz wypowiadać własne zdanie?

> Poza tym uwazam, ze przewaznie broni sie ludzi takich jakimi sami jestesmy.

Bardzo słuszna uwaga! Widzę tożsamość zachowania z p47.
Ten sam stopień jadowitości. To brat bliźniak, czy troll??(!)

> Mnie sie np. nie podoba to, ze czepiasz sie grupowicza ktory napisal UCZCIWA
> prawde ooszuscie ktory oklamuje ludzi chorych na grupach internetowych.

Nie chodzi mi o OCENĘ (nie bronię "oszusta"), lecz oczekuję
WŁAŚCIWEJ formy wypowiedzi. I tylko tyle.

> Zadasz od p47 jeszcze wiecej, amizeli ci dal i smiesz go karcic???
> Za to od wilickiego nie oczekujesz NICZEGO !!! ??????

Niczego nie żądam od kogokolwiek - oczekuję rzeczowej dyskusji
a nie chamstwa. (!!!!) Jak nie chcę kogoś czytać, wrzucam do KF-a.

> Jestes wyjatkowo BEZCZELNA i amoralna.

Każdy sądzi wg. siebie. Wyluzuj, człowieku.

Oj, szczelna, szczelna i bez skazy na moralności. Ale Ty wiesz lepiej,.
Łatwo oceniasz innych, ferujesz bezzasadne opinie i OBRAŻASZ.
Podobnie jak p47, brak Ci podstawowej ogłady, nie mówiąc o kulturze.

> Poza tym dlaczego nie reagowalas wczesniej, kiedy tenze wilicki ublizal i
> oczernial na tej
> grupie lekarzoyi innym grupowiczow (np. mnie) ????

Zabrakłoby dnia i nocy, aby w każdej awanturze zabierać głos(!).

W każdej ze stron znajdę adwersarza, który nie potrafi prowadzić
kulturalnej rozmowy i będzie oceniał wypowiedzi, rozdzielał wyzwiska
na prawo i lewo, ubliżał, jakby to było najważniejsze; poniżyć
drugą stronę, zdeptać przeciwnika, a w ferworze walki zaprzepaścić
nawet nikłą szansę porozumienia, nie mówiąc o głównym temacie.
Oj, nie chce mi się z Tobą gadać.

Skoro nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, szkoda mi czasu
na dalszą dyskusję. EOT
--
Melisa

15. Data: 2009-01-10 14:03:37

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

(ciach)

ludzie, dajcie sobie spokój, z kim dyskutujecie?

p47, który wielokrotnie udowodnił że jest na tej grupie żeby sobie tylko
pobluzgać - a to na zły kapitalizm, a to na losowych uczestników grupy? Co
więcej udowadnia raz za razem że najzwyczajniej nie ma pojęcia o czym pisze
(vide teoria o "wolnym rynku" usług adwokackich)?

jeff, który ma bany na 90% quasi-medycznych for dyskusyjnych w Polsce za
chamstwo, notoryczne kłamstwa i fanatyczne ataki na losowych ludzi? Nawet
mnie chcieli ostatnio z jednego wyrzucić, zaczęli zbierać cytaty z jeffa z
innych for, bo mam nicka "jeff01", musiałem udowadniać że nie jestem tą
samą osobą.

Curious, który pisze gdy akurat jest na przepustce z zakładu
psychiatrycznego?

Dyskusje na temat mojego "rozwalania" grupy i dyskusji na niej były już nie
raz, zawsze ten sam scenariusz - kilku lekarzy na mnie najeżdża "bo szkodzę
pacjentom", pacjenci wdzięczni bo gdy lekarze się bluzgali w ich wątkach,
ja dawałem wartościowe porady. I nigdy żaden lekarz nie spełnił mojej
prośby o poparcie swoich argumentów cytatem z mojego "szkodzenia".

Jeśli na grupie medycznej otwarcie pisze się o korupcji i kolesiostwie w
opiece zdrowotnej, a na dodatek podważa się całą koncepcję działania
współczesnej medycyny (system w którym płaci się za to, że jest się chorym,
a nie za to, że jest się zdrowym, co MUSI zaowocować tendencją do
utrzymywania pacjenta w stanie choroby), nie będzie się popularnym. Będzie
się celem ataków.

Zawsze znajdą się osobnicy, którzy co prawda nie wiedzą, czemu jestem
atakowany, ale też chętnie pójdą za tłumem i poszczekają.

16. Data: 2009-01-10 16:21:56

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki"(...)

(...)bo mam nicka "jeff01", musiałem udowadniać że nie jestem tą
> samą osobą.

...po kiego grzyba przyjąłeś TAKIEGO nicka? wszyscy jesteście siebie warci...

Melisa

17. Data: 2009-01-10 17:23:07

Od: "JefF " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> JefF napisa=B3/a:

> etowej

> Gdyby zniszczy=B3 to po prostu nie by=B3oby tej grupy.

zniszczyl ta grupe pod wzgledem POZIOMU i rzetelnosci. Odeszly z tej grupy
wartosciowe i uczciwe osoby, np. wielu lekarzy !

W tej chwili ta grupa ledwie zipie, za to szarlatan i natret wilicki szaleje
niemal w kazdym watku.

Czlowiek ktory wie co to jest przyzwoitosc, nie bedzie czytal tej grupy, bo
moze tylko nabawic sie nerwicy widzac nick : *wilicki*.

Kf - tu nie jest zadnym sensownym rozwiazaniem, bo oznacza tylko ZGODE na
tolerowanie oszustwa i tym samym udzial w przestepstwie ktore tutaj jest
dokonywane (vide co na ten temat napisalem zalosnej, zaklamanej melisie).

Lepiej wiec dla wlasnego zdrowia w ogole tej grupy po prostu nie czytac,
chyba, ze komus sprawia przyjemnosc obojetne obserwowanie jak sie oszukuje
ludzi chorych.

Poza tym w kompleksy to widze lubisz wprowadzac ale osoby ktore reaguja na
zlo, a nie te, co zlo rozpowszechniaja.

Zegnam i PLONK.

Nie wp=EAdzaj niko=

18. Data: 2009-01-10 18:38:26

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki"(...)
>
> (...)bo mam nicka "jeff01", musiałem udowadniać że nie jestem tą
>
> ...po kiego grzyba przyjąłeś TAKIEGO nicka? wszyscy jesteście siebie
> warci...

to było dawno temu i NIC wspólnego z jeffem nie miało. Tak po prostu nazywał
się kwiatek stojący na oknie (drzewko szczęścia, drzew - dżef - jeff) na
który popatrzyłem gdy wymyślałem nicka - a samo jeff było zajęte. Tak
powstała zresztą większość moich netowych nicków :D

19. Data: 2009-01-10 20:44:59

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JefF napisał/a:
> Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
>

> zniszczyl ta grupe pod wzgledem POZIOMU i rzetelnosci. Odeszly z tej grupy
> wartosciowe i uczciwe osoby, np. wielu lekarzy !

Jakich wielu? Jeden, P.K chciał przejąć na własność za friko tą
społeczną grupę internetową pod pozorem moderowania jej. Jakim to
dziadem trzeba być :-( Krzyżyk mu na drogę.

> Zegnam i PLONK.

Plonk Ci na drogę.

--
animka

20. Data: 2009-01-11 04:47:49

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Animka"
Jakich wielu? Jeden, P.K chciał przejąć na własność za friko tą
społeczną grupę internetową pod pozorem moderowania jej. Jakim to
dziadem trzeba być :-( Krzyżyk mu na drogę.

Nie da sie przejac grupy na wlasnosc.
Moderuje sie po to aby nie bylo na grupie medycznej taich zalosnych
wypowiedzi nie na temat jak twoje.
A za dziada to mozna odpowiadac w sadzie, nie jestes anonimowa w internecie.

Cancer

uraz lokcia - jak szybko powinienem wrocic do formy??
Zator płucny.
Proplanonol->Bisocard-> ?
Astma-pilne
Cosik na ułatwienie opróżniania?