sok z noni - warto ?

31. Data: 2009-01-12 21:56:18

Temat: Re: sok z noni - warto ?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jan 2009 05:37:34 +0100, tomek wilicki wrote:

> Pewne jest, że u osób z SM występuje wielokrotnie niższe stężenie GLA, pewne
> jest że spożycie mięsa i mleka mocno obniża poziom GLA (oczywiście nie są
> to jedyne czynniki, ale są istotne), kilka badań wykazało, że uzupełnienie
> GLA hamuje czy wręcz cofa proces chorobowy.

Zacytuj. Choćby jedno rzetelne.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

32. Data: 2009-01-13 06:37:07

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Zacytuj. Choćby jedno rzetelne.

Cytowałem. Zarówno badanie, jak i przegląd dotychczasowych badań w którym
były odnośniki do kilku z nich.

No i fakt, że ten poziom GLA jest mocno obniżony. Jeśli na raka płuc
zapadają tylko osoby palące papierosy, stawia się wniosek że papierosy
powodują raka. Zawsze jest możliwość, że osoby ze skłonnością genetyczną do
raka płuc sięgają po fajki, ale jakoś nikt takiej teorii nie postawił.

Jak na SM zapadają tylko osoby, które mają bardzo niski GLA, stawia się
wniosek... sam sobie postaw.

I sprawdź jakie funkcje pełni GLA w organizmie

Czy powinienem zachować się jak kolega Bieniek i napisać "szkoda czasu na
oszołoma"? Bo piszę, piszę a ten swoje, jak nie przymierzając osioł.
Najgorsze, że wykazuje wyjątkową ignorancję w temacie, który jest obiektem
jego pracy zawodowej, a błędy w tej pracy kosztują życie niewinnych osób.

33. Data: 2009-01-13 11:10:39

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

>Jeśli na raka płuc
> zapadają tylko osoby palące papierosy, stawia się wniosek że papierosy
> powodują raka.

Ale to jest nieprawda, że >>>tylko osoby palące<<< zapadają na raka płuc.

Rafał

34. Data: 2009-01-13 11:55:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> "tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> Ale to jest nieprawda, że >>>tylko osoby palące<<< zapadają na raka płuc.

a gdzieś napisałem, że tylko one?

Nie tylko wpadnięcie pod samochód powoduje zgon, ale to nie powód aby
twierdzić, że zderzenia z samochodem nie zabijają.

35. Data: 2009-01-13 12:45:16

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzieś napisałem, że tylko one?

powyżej ;-)

Rafał

36. Data: 2009-01-13 14:10:19

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> "tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> powyżej ;-)

ops... faktycznie, co gorsza w poprzednim cytacie nawet nie zauważyłem :P

37. Data: 2009-01-13 21:01:53

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jan 2009 07:37:07 +0100, tomek wilicki wrote:

> Cytowałem. Zarówno badanie, jak i przegląd dotychczasowych badań w którym
> były odnośniki do kilku z nich.

Cytowałeś publikację opartą o nieistniejące badanie. Znaczy badanie może
istniejące, ale cytowane jako opublikowane tam, gdzie nie było
opublikowane. Pomijając juz to, trudno uznać ją za dowód na to, że
cokolwiek cofa proces chorobowy w SM (bo grupa była bardzo mała, a poza
tym zmian chorobowych w mózgowiu tam nie oceniano) - co próbowałem już
tu wytłumaczyć.

Krótko mówiąc - dialog jak z optymalnym. Szkoda sensu:)

m.

38. Data: 2009-01-13 23:01:41

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski napisał/a:
> "tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> Ale to jest nieprawda, że >>>tylko osoby palące<<< zapadają na raka płuc.

Przede wszystkim pijaki dostają raka płuc.

--
animka

uraz lokcia - jak szybko powinienem wrocic do formy??
Zator płucny.
Proplanonol->Bisocard-> ?
Astma-pilne
Cosik na ułatwienie opróżniania?