sol fozjologiczna

1. Data: 2006-02-21 17:38:48

Temat: sol fozjologiczna
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiecie dlaczego sol fizjologiczna jest na recepte? lekarz polecil mi
plukac nia nos i zatoki, nie dal recepty, a w aptece "w drodze wyjatku"
sprzedali...

2. Data: 2006-02-21 18:09:27

Temat: Re: sol fozjologiczna
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiecie dlaczego sol fizjologiczna jest na recepte? lekarz polecil mi
> plukac nia nos i zatoki, nie dal recepty, a w aptece "w drodze wyjatku"
> sprzedali...

w apece maja racje- wszystkie injekcje sa na recepte... ale jak powiesz, ze
lekarz zalecil Ci cos takiego to w 9/10 przypadkow Ci sprzedadza bez
problemow

Tomasz

--
http://www.rehabilitacja.pl

3. Data: 2006-02-21 18:34:25

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie wiecie dlaczego sol fizjologiczna jest na recepte? lekarz polecil mi
> plukac nia nos i zatoki, nie dal recepty, a w aptece "w drodze wyjatku"
> sprzedali...

Nie wiem jak jest oficjalnie, ale od lat kupuję półlitrowe opakowania bez
jakiegokolwiek problemu. W różnych aptekach. Nikt nawet nie zająknął się o
recepcie.
O.

4. Data: 2006-02-21 20:03:09

Od: "Martens" <m...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiecie dlaczego sol fizjologiczna jest na recepte? lekarz polecil mi
> plukac nia nos i zatoki, nie dal recepty, a w aptece "w drodze wyjatku"
Witaj,
jesli bedziesz miala problemy z kupnem, to przerzuc sie na Sterimar. Sol
morska (moze tez byc z dodatkiem miedzi) w sprayu. Drozsze, ale IMHO duzo
wygodniejsze. Jest jeszcze tanszy odpowiednik tegoz, nie pamietam nazwy.
Zycze powodzenia, Marta

5. Data: 2006-02-21 20:03:13

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiecie dlaczego sol fizjologiczna jest na recepte? lekarz polecil mi
> plukac nia nos i zatoki, nie dal recepty, a w aptece "w drodze wyjatku"
> sprzedali...

hmm dziwne bo mnie farmaceuta sam zaproponowal sol zamiast kropli do nosa.
p.

6. Data: 2006-02-21 22:43:28

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze 21-02-2006 18:38:
> nie wiecie dlaczego sol fizjologiczna jest na recepte? lekarz polecil mi
> plukac nia nos i zatoki, nie dal recepty, a w aptece "w drodze wyjatku"
> sprzedali...

Dziwne, sól fizjologiczną zarówno w małych ampułkach (chyba 5 i 10 ml),
jak i w butelkach 0,5l bez problemu można kupić bez recepty.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2006-02-22 08:27:03

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sól fizjologiczną zarówno w małych ampułkach (chyba 5 i 10 ml),
> jak i w butelkach 0,5l bez problemu można kupić bez recepty.

można kupić bez recepty. ale to nie zmienia faktu, że ma status Rp.

Szukam diabetologa...
RTG
wyniki IgE
sposob na cienkie włosy