solarium (Krakow)

1. Data: 2003-03-28 06:38:22

Temat: solarium (Krakow)
Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Jak dotąd w zyciu nie byłam w solarium i stwierdziłam, że moze tej wiosny
warto by jednak pojsc i się troszkę opalić :) W związku z tym mam do Was
wielką prosbę a nawet dwie :)
Po pierwsze - gdzie najlepiej iść w Krakowie do solarium? Czy są jakies
lepsze i gorsze solaria? Czy jesli są jakieś gorsze, to może macie jakieś
sprawdzone, gdzie na pewno się nie spiekę? :) Najlepiej w centrum, albo w
Hucie, albo na drodze z Huty do centrum :)
Po drugie - jak mam się przygotować do takiej wizyty, co mam wziąć, czy tam
się człowiek opala nago, czy nie - bo ja nie mam zielonego pojęcia, naprawdę
:)

Pozdrawiam serdecznie i dzięki za odpowiedzi :)
--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-03-28 07:21:37

Temat: Re: solarium (Krakow)
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaga" <R...@p...fm> napisał w wiadomości
> Po drugie - jak mam się przygotować do takiej wizyty, co mam wziąć, czy
tam
> się człowiek opala nago, czy nie - bo ja nie mam zielonego pojęcia,
naprawdę

co do krakowa to nie pomoge niestety
ale jesli o przygotowanie chodzi to: - Ja mialam swój debiut w zeszłym roku
(przed ślubem).
mozesz opalac sie nago, ale niekoniecznie. Ja po dwóch seansach zaczełam
zakładać dość skąpe majteczki, bo solarium podrażniło mi skórę w 'rozkroku'
;)
poza tym pierwsze kilka razy wcale nie bylo dla mnie relaksujące -
kompletnie nie wiedzialam JAK to jest, w związku z tym mialam ciągły dylemat
czy dobrze zamknęłam pokrywę, czy przypadkiem nie zatnie się itp...
jakos stresowalo mnie to wszystko i leżałam w napięciu i czekałam kiedy
bedzie koniec :)

jakiegos specjalnego sprzetu nie mialam, ale wiem ze sa różne kosnetyki
przyspieszajace opalanie, utrwalajace itp. Mozna je bylo sobie tez wykupic
na miejscu.
zawsze opalalam sie bez bizuterii, ale nei wiem czy moze ona zaszkodzic w
inny sposób niz zwykle słońce (czyli nie opalisz sie POD)

Asia

1. Data: 2003-03-28 09:25:25

Od: "pysia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakies
> lepsze i gorsze solaria? Czy jesli są jakieś gorsze, to może macie jakieś
> sprawdzone, gdzie na pewno się nie spiekę? :)
Wszystko zalezy od mocy lamp oraz od twojej karnacji, bo jesli normalnie w
lecie najpierw opalasz sie na czerwono i tak samo bedzie w solarium.

Najlepiej w centrum, albo w
> Hucie, albo na drodze z Huty do centrum :)
Co do tego rejonu to nie pomoge, ja chodze do solarium na Ruczjui jestem
zadowolona, jest czysto i nowe łóżka.

> Po drugie - jak mam się przygotować do takiej wizyty, co mam wziąć, czy
tam
> się człowiek opala nago, czy nie - bo ja nie mam zielonego pojęcia,
naprawdę
Ja opalam sie w stringach bo to fajnie potem wyglada -podoba sie zwlaszcza
mojej drugiej polowie hihii :)). Co do przygotowania to zmyj makijaz,
zdejmij bizuterie i kup sobie balsam nawilzajacy bo skora sie troche wysusza
po opalaniu.

Pozdrawiam i zycze milego opalania

1. Data: 2003-03-28 10:24:23

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pysia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko zalezy od mocy lamp oraz od twojej karnacji, bo jesli normalnie w
> lecie najpierw opalasz sie na czerwono i tak samo bedzie w solarium.

generalnie to ja się trudno opalam. Czyli to pewnie będzie znaczyć, że będę
musiała dłuzej siedziec pod tymi lampami tak? Ale w sumie to obłsuga powinna
wiedziec, ile kto powinien się opalać :)

> Co do tego rejonu to nie pomoge, ja chodze do solarium na Ruczjui jestem
> zadowolona, jest czysto i nowe łóżka.

hmm, no to trochę daleko ode mnie :)
czekam wobec tego na inne dziewczyny :)

> [...]
> mojej drugiej polowie hihii :)). Co do przygotowania to zmyj makijaz,
> zdejmij bizuterie i kup sobie balsam nawilzajacy bo skora sie troche

tez wlasnie myslalam o stringach :)
a skóra bardzo się wysusza?
a generalnie, to ile razy trzeba pojsc, zeby się choc troszkę opalic?

> Pozdrawiam i zycze milego opalania

dzięki :)

Pozdrawiam rowniez
--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-03-28 10:26:10

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mozesz opalac sie nago, ale niekoniecznie. Ja po dwóch seansach zaczełam
> zakładać dość skąpe majteczki, bo solarium podrażniło mi skórę w

no wlasnie tego się obawiam i dlatego myslalam o stringach :)
a czy piersi nie ulegają podrażnieniu?

> [...]
> czy dobrze zamknęłam pokrywę, czy przypadkiem nie zatnie się itp...
> jakos stresowalo mnie to wszystko i leżałam w napięciu i czekałam kiedy

ojej :) no wlasnie, będę się musiala dokladnie wypytac juz na miejscu, czy
to sie zacina, czy nie.

> [...]
> zawsze opalalam sie bez bizuterii, ale nei wiem czy moze ona zaszkodzic w
> inny sposób niz zwykle słońce (czyli nie opalisz sie POD)

też mysle, ze bez bizuterii.
I wlasnie zastanawialam się, czy mozna sobie kupic cos, co przyspiesza
opalanie, czy to nie będzie szkodliwie dla skory.

Dzięki za odpowiedz :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-03-28 10:49:34

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pysia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

Ale w sumie to obłsuga powinna wiedziec, ile kto powinien się opalać :)

no MUSI. Ja sie tez powoli opalam i dość łatwo przypiekam. Zaczynalam od 7
minut i stopniowo zwiększałam do 12 minut. Byłam moze z 5-6 razy i to
wystarczyło żeby wyglądać świeżo i lekko opalona. Nie chciałam mocnej
opalenizny bo jest ona dla mnie nienaturalna.

Asia

1. Data: 2003-03-29 00:07:53

Temat: Odp: solarium (Krakow)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

> Po pierwsze - gdzie najlepiej iść w Krakowie do solarium?

ja mogę polecić klub Relax na ulicy Mogilskiej, wiec w drodze z huty do
centrum. Ceny moze niezbyt niskie, ale zawsze byłam zadowolona. W samym
centrum polecam solarium na piętrze na ulicy Szewskiej.

Czy są jakies
> lepsze i gorsze solaria?

Pewnie tak, ja lubię firme ErgoLine, nie wiem jak z innymi, ale te są pewne.
Ważne też, żeby łóżka były jak najnowsze no i lampy trzeba wymieniać co
jakiś czas. Im nowszy sprzęt - tym mocniej opala.

> się człowiek opala nago, czy nie - bo ja nie mam zielonego pojęcia,
naprawdę

ja zawsze nago, nie lubię miec bladych placków. Moja druga połówka też woli
mnie całą opaloną ;)
Nic mnie nigdy nie podrażniło.

Koniecznie czymś się posmaruj przed opalaniem, na gołą skórę jest niezdrowo!
najlepiej kup sobie specjalny olejek lub krem do solarium - bedziesz
szybciej opalona, mniejsze beda szanse ze sie zrobisz czerwona i skora się
nei przesuszy:))
powodzenia:))
kroofka

1. Data: 2003-03-30 10:42:25

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja mogę polecić klub Relax na ulicy Mogilskiej, wiec w drodze z huty do
> centrum. Ceny moze niezbyt niskie, ale zawsze byłam zadowolona. W samym
> centrum polecam solarium na piętrze na ulicy Szewskiej.

dzieki za konkrety :)

> [...]
> Ważne też, żeby łóżka były jak najnowsze no i lampy trzeba wymieniać co
> jakiś czas. Im nowszy sprzęt - tym mocniej opala.

rozumiem, że Relax pod wzgledem jakości jest OK?
Tez wlasnie myslalam, zeby isc tam, gdzie jest nie tylko solarium, jakos
wydaje mi się, że jak to jest jakieś centrum, to będzie lepsza jakość i
obsluga :)

> naprawdę
>
> ja zawsze nago, nie lubię miec bladych placków. Moja druga połówka też
woli
> mnie całą opaloną ;)
> Nic mnie nigdy nie podrażniło.

czyli widocznie niektore podrażnia, a niektóre nie :) muszę zobaczyć na
wlasnej skorze :)

> [...]
> najlepiej kup sobie specjalny olejek lub krem do solarium - bedziesz
> szybciej opalona, mniejsze beda szanse ze sie zrobisz czerwona i skora się

a taki zwykły krem do opalania nie może być?
a takie specjalne to można kupić w normalnym sklepie kosmetycznym, czy
bezpośrednio w solarium trzeba? :)

Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2003-03-30 11:18:20

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a taki zwykły krem do opalania nie może być?

Nie. zwykły krem do opalania ma zupełnei inne właściwości niż te sprzedawana
specjalnie do solarium. Moglby nawet zaszkodzic. Lepiej nei eksperymentuj i
kup sobie coś przeznaczone do solarium :)

> a takie specjalne to można kupić w normalnym sklepie kosmetycznym, czy
> bezpośrednio w solarium trzeba? :)

Sa jakies w sklepach, ale te najlepsze i najlepiej dzialajace widzialam
zawsze w solarium. Ja kupilam kiedys za 5 dych w solarium spray do opalania,
to bylo jakies 2 lata temu, jeszcze go mam bo jest bardzo wydajny. (Ciekawe
czy jeszcze sie nei przedatowal...;))) Ale sa tez w sprzedazy w solariach
jednorazowki, male opakowanka na jeden raz, z reguly dosc tanie - kilka
zlotych. To chyba dobre rozwiazanie dla kogos kto chce isc tylko pare razy.
Ja tez neipotrzebnie kupilam cala butle;)
Powodzenia
kroofka

1. Data: 2003-03-30 11:42:33

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. zwykły krem do opalania ma zupełnei inne właściwości niż te
sprzedawana
> specjalnie do solarium. Moglby nawet zaszkodzic. Lepiej nei eksperymentuj
> kup sobie coś przeznaczone do solarium :)

OK :) to nie będę eksperymentować :)

> [...]
razy.
> Ja tez neipotrzebnie kupilam cala butle;)

To fajnie, że są jednorazówki, coś dla mnie :) Dużą butlę sobie kupię, jak
mi się spodoba i będę zadowolona z efektów opalania :)

Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

Nowy PHARMACERIS?
[spam] Zamieszkam z native speaker'em (z dziewczyna)
anthelios XL
jak to jest z tonikami?
Avon-krem wyszczuplajacy