sos mietowy

1. Data: 2003-09-08 08:58:39

Temat: sos mietowy
Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Dostalam niedawno od kolezanki sos mietowy. Przywizla go z Anglii. Jest to
sos "ready to serve". Produkowany przez Tesco.
Jeszcze go nie otwieralam, ale jest gesty od miety. Zupelnie nie wiem, co z
nim zrobic. Do czego to dodac? Jak to jest? Nie jestem jakos specjalnie
wielbicielka miety... ale moze mi zasmakuje. Moze to dobre bedzie z jakims
alkoholem? Moze do deserow, albo do jakich?
Macie moze jakies pomysly? Albo sprawdzone przepisy?

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-09-08 08:59:35

Temat: Re: sos mietowy
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GoniaP napisał:

> [...]
> alkoholem? Moze do deserow, albo do jakich?
> Macie moze jakies pomysly? Albo sprawdzone przepisy?

Ja robie sos miętowy go mięsa, a znajomi zawsze dodaja do fasolki po
bretońsku.

Eulalka

1. Data: 2003-09-08 09:34:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...sos mietowy... Produkowany przez Tesco...
> Zupelnie nie wiem, co z nim zrobic.
==========
Wyrzucić.
Z praktyki wiem, że produkty fimowane przez Tesco najlepiej prezentują się w
śmietniku.

waldek
==========

1. Data: 2003-09-08 09:50:13

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyrzucić.
> Z praktyki wiem, że produkty fimowane przez Tesco najlepiej prezentują się

hehe wlasnie tego sie obawiam, dlatego jeszcze go nie otwieralam :))
Jednak jak w koncu najdzie mnie ochota to pewnie otworze i przekonam sie czy
to takie swinstwo, czy moze jednak zjadliwe to to jest i da sie do czegos
uzyc.
Problem w tym, ze nie wiem do czego mozna by to dolac, zeby potrawa byla
jadalna... :))
Poczekam, moze znajdzie sie ktos, kto zna przepis na smaczna potrawe z sosem
mietowym.

Gosia

1. Data: 2003-09-08 11:02:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Sep 2003 10:58:39 +0200, "GoniaP"
<b...@g...pl.nospam> wrote:

> [...]
>alkoholem? Moze do deserow, albo do jakich?
>Macie moze jakies pomysly? Albo sprawdzone przepisy?

bedzie on wytrawny (w przeciwienstwie do "slodki"), wiec do
deserow zupelnie nie, poza tym to jest meita posolona, poslodzona
z dodanym octem. jada sie z jagniecina, ktora tradycyjnie jest
dosc tlusta, wiec ja, nie jadajaca jagnieciny, jem z wieprzowina,
tez tlustsza z natury...ja osobiscie bardzo lubie i sos i
galaretke mietowa do miesa - dodaje perwersyjnie na kanapke z
czyms wieprzowym, ale musze uwazac, bo skapuje

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-08 11:13:40

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jada sie z jagniecina,
========
W guglu znalazlem sporo ryb z sosem mietowym. Cieleciny nie bylo, chyba ze
przegapilem.

waldek
========

1. Data: 2003-09-08 11:22:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Sep 2003 11:50:13 +0200, "GoniaP"
<b...@g...pl.nospam> wrote:

> [...]
>jadalna... :))
>Poczekam, moze znajdzie sie ktos, kto zna przepis na smaczna potrawe z sosem

w Tesco sa rozne bardzo dobre rzeczy....wina od nich na
przyklad...ale to moze tylko tu

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-08 11:25:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>U?ytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>Cieleciny moze nie bylo, ale jagniecina na pewno ;).

moze on miastowy...

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-08 11:28:04

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cieleciny moze nie bylo, ale jagniecina na pewno ;).
========
No tak, chyba muszę polizać tego lizaka z glukozą :-}

waldek
========

1. Data: 2003-09-08 11:29:05

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ========
> W guglu znalazlem sporo ryb z sosem mietowym. Cieleciny nie bylo, chyba ze
> przegapilem.

Cieleciny moze nie bylo, ale jagniecina na pewno ;).
Ania

www.biblioNETka.prv.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

Czym karmic mozg?
Absynt