sos wisniowy

1. Data: 2006-07-22 09:09:13

Temat: sos wisniowy
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam czy ktos wie jak zrobic taki sos zelowo wisniowy jak np daja w MC
DONALD do lodow ?
jak ktos zna przepis prosze o szybka odpowiedz :)

2. Data: 2006-07-22 09:32:12

Temat: Re: sos wisniowy
Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam czy ktos wie jak zrobic taki sos zelowo wisniowy jak np daja w MC
> DONALD do lodow ?
> jak ktos zna przepis prosze o szybka odpowiedz :)

Interesujący przykład upadku tradycji kuchennych w narodzie.
Już nie galaretka Babci, a sos zelowo wisniowy.
To zelowo, to chyba pochodzi od zelówki?

--
pzdr nagrywający
propagatorka nierzeczywistości

3. Data: 2006-07-22 09:42:54

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie nie wiem jak sie to robi, chcialbym tak idobry sos wisniowy
zrobic niekoniecznie zelowy.... ?????
moze ktos dac jakis przepis na dobry sosik:)

4. Data: 2006-07-22 09:48:02

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie nie wiem jak sie to robi, chcialbym tak idobry sos wisniowy
> zrobic niekoniecznie zelowy.... ?????
> moze ktos dac jakis przepis na dobry sosik:)

wpisz w google hasło:
"konfitura z wiśni" - 184 wybory

5. Data: 2006-07-22 09:56:53

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-22 11:09:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *bartek* skreślił te oto słowa:

> witam czy ktos wie jak zrobic taki sos zelowo wisniowy jak np daja w MC
> DONALD do lodow ?
> jak ktos zna przepis prosze o szybka odpowiedz :)

Nie wiem co dają w McD, ale zwykle w inych miejscach przypomina to kisiel z
owocami. Kisiel robimy przy pomocy mąki ziemniaczanej.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

6. Data: 2006-07-22 10:02:00

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Nie wiem co dają w McD, ale zwykle w inych miejscach przypomina to kisiel
> owocami. Kisiel robimy przy pomocy mąki ziemniaczanej.

A owoce przy pomocy czego?

7. Data: 2006-07-22 10:16:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartek" <f...@w...pl> wrote in message
> witam czy ktos wie jak zrobic taki sos zelowo wisniowy jak np daja w MC
> DONALD do lodow ?
> jak ktos zna przepis prosze o szybka odpowiedz :)

Egri Bikaver i woda 1:1
Wiśnie - 1kg
Masło - 15 dag
Mąka - 16dag
Cukier 30dag
Wanilia - laska

Wypestkowane wiśnie rozgotować w winie i wodzie, zmiksować, wystudzić.
Z mąki zrobić białą zasmażkę, zmiksować z przecierem z wiśni, zagotować
miksując z cukrem i zawartością strąka wanilii, pogotować około 10 min,
najlepiej w kąpieli wodnej.
Sos raczej do słodkich potraw. Do mięs raczej mniej cukru - w/g włąsnego
smaku.

8. Data: 2006-07-22 11:21:18

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepiej w kąpieli wodnej.
> Sos raczej do słodkich potraw. Do mięs raczej mniej cukru - w/g włąsnego

Uuuuuuuuuuuuu!
Dostał fazy!

9. Data: 2006-07-22 18:51:56

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

panslawista zawsze wie lepiej, ale tym razem to ja mam rację: zrób sok a
potem gotuj na wolny ogniu, długo. Będzie żelowo ,będzie wiśniowo , będzie
smacznie.
Donald dostanie kociokwiku. andro. smacznego

10. Data: 2006-07-22 19:55:35

Od: "kbkS" <6...@h...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ktos zna przepis prosze o szybka odpowiedz :)

Moge dać ci przepis na kupe

gdzie w centrum Katowic - cukiernia
miód
na upał...