sosna mi usycha! Ratunku!!!!!!!!!!!!!

11. Data: 2006-05-18 18:38:03

Temat: Re: sosna mi usycha! Ratunku!!!!!!!!!!!!!
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:e4hqkm$9bo$6@atlantis.news.tpi.pl...
> Krasnal napisał(a):
> [...]
>
> Czasami ...
> warto sprawdzić kto ci odpowiada, tym razem się podłożył ulegle.
> ;-)
> pozdr. Jerzy
Nie rozumiem. Możesz mi to przełożyć na nasze?
Pozdrawiam
Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

12. Data: 2006-05-18 22:10:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
>
> Czasami ...
> warto sprawdzić kto ci odpowiada, tym razem się podłożył ulegle.

Klupnij się. Odpowiedziałem Krasnalowi,
bo wiedziałem, że nikt tu jemu nie pomoże.

13. Data: 2006-05-20 18:17:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Klupnij się. Odpowiedziałem Krasnalowi,
> bo wiedziałem, że nikt tu jemu nie pomoże.

Martwy wierzchołek, suchoczub, przyczyną wystąpienia uszkodzenia mogą
być: mróz, wiatr, owady, choroby grzybowe, itp.).
pozdr. Jerzy

samosiejki na działce budowlanej
zakupy
zasilanie lamp ogrodowych z energii strumienia
Sosna
Barwinek