sosna pospolita- jak zatrzymać wzrost i igły?

11. Data: 2010-04-09 00:31:09

Temat: Re: sosna pospolita- jak zatrzymać wzrost i igły?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 4/8/2010 11:15 AM, Ikselka wrote:

> Dokładnie. MŚK[...]

Mistrzostwa Świata Kadetów?

Pozdrowienia,
Michał

12. Data: 2010-04-09 00:32:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 4/8/2010 11:22 AM, skryba ogorodowy wrote:

> Na pokrakę nie wygląda.

Zdjęcie?

Pozdrowienia,
Michał

13. Data: 2010-04-09 06:21:40

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Apr 2010, skryba ogorodowy wrote:

> W sośnie? Której? 2, 3 czy 5 igielnej?
> Chyba "pojechałeś po bandzie". Ale wykazać się możesz.
>
> Pozdrawiam zaciekawiony
> skryba

Pinus silvestris. Wykazać się nie mogę bo sosna musiała zostać przesadzona
i nie przeżyła tego zabiegu.
Mam jednak dwukrotnie uszczykiwane nowe egzemplarze, które za dwa lata
zaczną się zagęszczać od środka.

D.P.

14. Data: 2010-04-09 06:28:40

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Apr 2010, Artur Gatty wrote:

> Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości
pl...

> Kiedy radzisz uszczykiwać i czy wszystkie pędy, łącznie z wierzchołkiem?

Uszczykiwanie robi się na raty. Dolna połowa, gdy młode igly zaczynają się
oddzielać od pędów, a górna połowa za dokładnie dwa tygodnie.

D.P.

15. Data: 2010-04-09 06:39:17

Od: "Artur Gatty" <gatty@_usunto_vlan.skasujto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości
.pl...
On Thu, 8 Apr 2010, Artur Gatty wrote:
>Uszczykiwanie robi się na raty. Dolna połowa, gdy młode igly zaczynają się
>oddzielać od pędów, a górna połowa za dokładnie dwa tygodnie.

Radzisz je w całości ucinać takich dużych drzewach, czy pozostawić powiedzmy
10%?

16. Data: 2010-04-09 06:45:55

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Apr 2010, Artur Gatty wrote:

> Radzisz je w całości ucinać takich dużych drzewach, czy pozostawić powiedzmy
> 10%?

Na dużych zostawił bym około 2 cm.

D.P.

Glebogryzarka jako aerator lub wertykulator?
CIEKAWA STRONKA
Krótka pilka ..
siewki ogórków
Róża po zimie