spadająca moc świetlówki

1. Data: 2011-01-23 16:06:09

Temat: spadająca moc świetlówki
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nowa lunax 15w rozświetlanie ok. 15s i 42lux na spaniu
świetlówka na suficie, plafon

po ok. 20-3 minutach spada do 35lux

philips 14w stara, rozświetlanie ok. 45s moc chyba 32 lux (z pamięci,
sprawdzę jeszcze) no i jakoś potem nie spada

2. Data: 2011-01-23 17:24:46

Temat: Re: spadająca moc świetlówki
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

philips 14w stara
po minucie 32lux
po 5min 37lux
po 8min 35lux
po 30min 31,7lux i tak już zostaje

3. Data: 2011-01-23 17:40:32

Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jan 2011 18:24:46 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> philips 14w stara
> po minucie 32lux
> po 5min 37lux
> po 8min 35lux
> po 30min 31,7lux i tak już zostaje

Poważnie znajdujesz na to czas ? :) No chyba że ktoś za to ci płaci ?
Pozdrawia BearBag...

4. Data: 2011-01-23 18:30:13

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Poważnie znajdujesz na to czas ? :) No chyba że ktoś za to ci płaci ?

poprzednie pomiary z apmeromierzem to była upierdliwa pajęczynka w łazience
;)
a teraz spojrzeć raz na pare minut, raczej nie jest czasochłonne obrócenie
na fotelu i wcisniecie dwoch przyciskow

oszczędność energii jest na topie ;p
przymierzam się do zakupu:
http://allegro.pl/zarowka-led-e27-44-smd-5050-710lm-
230v-jak-75w-i1417211490.html

5. Data: 2011-01-23 23:33:56

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ;)
> a teraz spojrzeć raz na pare minut, raczej nie jest czasochłonne obrócenie

W krótkim czasie po raz trzeci widzę tą aukcję. Temat wygląda na spam.

6. Data: 2011-01-23 23:34:00

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2011-01-24 09:26:45

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> W krótkim czasie po raz trzeci widzę tą aukcję. Temat wygląda na spam.

jak chcesz tak nazywaj, ja uważam że to jest zajebiste do plafonów, jedno
mnie męczy czy uda się tak wkręcić żarówkę by była skierowana do dołu

ekscytuję się? no tak, bo takiego czegoś szukałem od długiego czasu,
zamowilem jak to mam w zwyczaju bez allegro 2szt. z drobnym rabatem, a jak
każdy grosz się liczy w końcu jestem polakiem

naturalnie i na wysyłce trzeba było zaoszczędzić, więc zamawiam ze znajomym
(kazdy po jednej)

jak przyjdzie zdam relację z pomiarów: światłości i poboru prądu

8. Data: 2011-01-25 08:13:42

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-24 10:26, zlotowinfo pisze:

> ekscytuję się? no tak, bo takiego czegoś szukałem od długiego czasu,
> zamowilem jak to mam w zwyczaju bez allegro 2szt. z drobnym rabatem, a
> jak każdy grosz się liczy w końcu jestem polakiem

spryciarski jesteś, zaimponowałeś mi swym sprytem

> naturalnie i na wysyłce trzeba było zaoszczędzić, więc zamawiam ze
> znajomym (kazdy po jednej)

wow

> jak przyjdzie zdam relację z pomiarów: światłości i poboru prądu

juz nie mogę się doczekać

9. Data: 2011-01-25 11:02:18

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba poczułem ironię ;>

mam nadzieję że to nie będzie niewypał jak ze świetlówkiami, które po jakimś
czasie produkują ciepło zamiast światła, podobno tylko wada żarówki

chyba że są jakieś normalne świetlówki które tej wady nie mają, jakoś w
pełni elektroniczne, nienagrzewające się, w sumie nie znam elektroniki i nie
wiem czy muszą być tam elementy grzejące się

10. Data: 2011-01-25 12:18:31

Od: sofa-mebels <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 Jan 2011 23:34:00 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, kogutek napisał(a):

> zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
[...]
230v-jak-75w-i1417211490.ht

> W krótkim czasie po raz trzeci widzę tą aukcję. Temat wygląda na spam.

To spam, kto moze zachywac sie swietlowkami, ktore daja koszamrne swiatlo,
jedynie sam sprzedawca, zachecajacy do kopowania swoich chinskich produktow

Jaki żyrandol w salonie?
Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
Otwarte warsztaty projektowania wnętrz
Montaż parapetów wewnętrznych.
żarówki