spagetti light

1. Data: 2005-06-05 18:21:26

Temat: spagetti light
Od: klimek <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Mam męża na diecie, któremu marzy się spagetti. Poradźcie, jakie
przyżądzić, aby mu smakowało i nie było bardzo tuczące.

2. Data: 2005-06-05 18:46:37

Temat: Re: spagetti light
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

klimek wrote:
> Kochani!
> Mam męża na diecie, któremu marzy się spagetti. Poradźcie, jakie
> przyżądzić, aby mu smakowało i nie było bardzo tuczące.
spaghetti i przyrządzić.

A co zrobić, by nie było tuczące? Po prostu ŻP, czyli żryj połowę.
Zaoszczędzić kalorii można też na sosie: mniej tłuszczu. A z jakim sosem
lubi mąż wcinać spaghetti?

Waldek

3. Data: 2005-06-05 18:56:30

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

klimek wrote:

> Kochani!
> Mam męża na diecie, któremu marzy się spagetti. Poradźcie, jakie
> przyżądzić, aby mu smakowało i nie było bardzo tuczące.

Jeśłi jest na diecie, to jakkolwiek przy_rz_ądzisz - i tak będzie mu
smakowało :)
A jesli chodzi o kalorie - może wstrzymaj się do zakończenia diety
(chociaż ja tam w kalorie nie wierzę - widział ktoś kiedyś taką
kalorię?)

sadyl

4. Data: 2005-06-05 19:08:19

Od: 15kaczek <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

klimek napisał(a):
> Kochani!
> Mam męża na diecie, któremu marzy się spagetti. Poradźcie, jakie
> przyżądzić, aby mu smakowało i nie było bardzo tuczące.

a na jakiej diecie, bo slowo dieta nieiwle teraz wyjaśnia?

5. Data: 2005-06-05 20:57:10

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl>
[...]
> A jesli chodzi o kalorie - może wstrzymaj się do zakończenia diety
> (chociaż ja tam w kalorie nie wierzę - widział ktoś kiedyś taką
> kalorię?)

Zacznij biegać to od razu sie zorientujesz co to jest jak poczujesz pot
na ...
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-06-05 20:59:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 05 Jun 2005 20:56:30 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>A jesli chodzi o kalorie - może wstrzymaj się do zakończenia diety
>(chociaż ja tam w kalorie nie wierzę - widział ktoś kiedyś taką

jasne, ze kalorie widac, u mnie widac na tzw odwloku na ten
przyklad...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-06-05 21:19:47

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> jasne, ze kalorie widac, u mnie widac na tzw odwloku na ten
> przyklad...

PRZESADZASZ
Ale kokietka...

ae

8. Data: 2005-06-06 06:25:16

Od: klimek <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a na jakiej diecie, bo slowo dieta nieiwle teraz wyjaśnia?
Chce facet troszkę schudnąć, nie ma żadnych problemów zdrowotnych. Pytam
Was, bo dopiero zaczynam swoją"karierę" kuchenną i po prostu nie wiem,
jak zrobić kluchy na przykład z mięsem drobiowym zamiast wieprzowiny.

9. Data: 2005-06-06 07:03:07

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Jun 2005 08:25:16 +0200, Waćpanna lub Waćpan *klimek*, w
wiadomości news:<news:d80qhh$cfo$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Chce facet troszkę schudnąć, nie ma żadnych problemów zdrowotnych. Pytam
> Was, bo dopiero zaczynam swoją"karierę" kuchenną i po prostu nie wiem,
> jak zrobić kluchy na przykład z mięsem drobiowym zamiast wieprzowiny.

niech zje mniej, a dobre
poza tym makaron koniecznie powinien być al dente
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2005-06-06 07:36:41

Temat: Moje dietetyczne spagetti
Od: "Kasia na diecie" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też jesteśmy na diecie i robię spagetii tak:
kroję drobno 2-3 nieduże cebule i duszę je na 1,5 łyżeczki oleju z pestek
winogron (żeby się zeszkliła a nie zdrązowiała) dodaję kilka ząbków czosnku,
potem pokrojone pomidory w puszce(na 2 dorosłe osoby + dziecko 1 puszka)i
duszę - długo. Potem dodaję mielone mięso z udźca indyka, i rozgniatam tak
żeby się grudy nie porobiły, dosmaczam oregano, solą i pieprzem. Gotuję po
ok. 30 gr suchego spagetii na głowę. Możesz posypać odrobiną tarnego
parmezanu. Ostatnio dodałam też do tego cukinię i kukurydzę dałam do farfali
i też było pycha. Polecam. Pozdrawiam Kasia

sokowirówka w SIEMENS MK 52800
mrożenie ciasta
pesto rukola
Sokownik