pesto rukola

1. Data: 2005-06-05 12:33:53

Temat: pesto rukola
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłam je przez pomyłkę. Obok siebie w takich samych słoiczkach stało pesto
genovese i rukola. To jest gorzkie i w ogóle niedobre. Ale mały słoiczek
kosztował 13 zł i szkoda mi wyrzucić. Co z tego można zrobić?
Pozdrawiam - Agnieszka

2. Data: 2005-06-05 14:24:32

Temat: Re: pesto rukola
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jun 2005 14:33:53 +0200, "batory"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Naby?am je przez pomy?k?. Obok siebie w takich samych s?oiczkach sta?o pesto
>genovese i rukola. To jest gorzkie i w ogóle niedobre. Ale ma?y s?oiczek
>kosztowa? 13 z? i szkoda mi wyrzuci?. Co z tego mo?na zrobi??
>Pozdrawiam - Agnieszka

podwoic pojemnosc poprzez dodanie bazylii, pietruszki , nawet
szpinaku zmiksowanego, posiekanego, utluczonego w mozdzierzu,
pinie, czosnek i parmezan...ja tez mam rocolette i tez mi srednio
pasuje, wiec ja podrobilam na sowja modle a la w/w

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Sokownik
Po trzech latach...