Kuchenne sny ;-)

1. Data: 2005-06-04 14:38:30

Temat: Kuchenne sny ;-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Miałam trochę wątpliwości, czy czasem nie napisać tego postu na
pl.sci.psychologia, ale Wy mi chyba bardziej pomożecie ;-).

Otóż śniło mi się dzisiaj, że jadłam na przepięknej zastawie obiadowej z
porcelany Rosenthala. I zastanawiam się, czy ten sen oznacza, że
dojrzałam już do zakupu jakiejś zastawy obiadowej z prawdziwego
zdarzenia i pozbyciu się nareszcie całego stosu duralexu, którym
obdarzeni zostaliśmy z mężem ładnych kilka lat temu na tzw. "nową drogę
życia", a na który patrzeć już nie mogę, a nie chce się to cholerstwo w
naturalny sposób wytłuc?
Na Rosenthala mnie oczywiście _jeszcze_ nie stać ;-), ale może coś w
przybliżonym stopniu gustownego mogłabym kupić. Czy istnieją jeszcze
jakieś stare polskie zakłady produkujące porcelanę domową? Włocławek ma
jakąś dziwną stronę, nie wiadomo czy istnieją jeszcze czy nie, wyroby z
Wałbrzycha jakoś nie przypadły mi do gustu. A Ćmielów jeszcze coś robi?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-06-04 14:46:48

Temat: Re: Kuchenne sny ;-)
Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie wywal te duracośtam.
Zaglądałaś na stronę Karoliny ?
http://www.karolina.info.pl/produkty.html
Podobno ich produkty mają wzięcie.

Życzę spełnienia snów.

3. Data: 2005-06-04 15:10:30

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Rosenthala mnie oczywiście _jeszcze_ nie stać ;-), ale może coś w
> przybliżonym stopniu gustownego mogłabym kupić. Czy istnieją jeszcze
> jakieś stare polskie zakłady produkujące porcelanę domową?

A Lubiana? http://www.lubiana.com.pl/
Tylko, ze ja nie wiem jak oni cenowo, moze jak Rosenthal?:)

almadka

4. Data: 2005-06-04 15:21:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zora napisał(a):
> Zdecydowanie wywal te duracośtam.
> Zaglądałaś na stronę Karoliny ?
> http://www.karolina.info.pl/produkty.html
> Podobno ich produkty mają wzięcie.

Ale jak to? Takie białe? Mnie się śniły z zielonkawo-żółtymi kwiatami ;-)

> Życzę spełnienia snów.

Dzięki :-)

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2005-06-04 15:42:25

Od: " " <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Ale jak to? Takie białe? Mnie się śniły z zielonkawo-żółtymi kwiatami ;-)

Ewuniu droga, jak byś się rozglądnęła to i kwiatki byś sobie dobrała, każdy
wzór ma swoje wzorce zdobnicze np :

http://www.karolina.info.pl/pics/dakar/02002327-1.jp

6. Data: 2005-06-05 18:48:16

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> [...]
> obdarzeni zostaliśmy z mężem ładnych kilka lat temu na tzw. "nową drogę
> życia", a na który patrzeć już nie mogę, a nie chce się to cholerstwo w

Możesz mi sprezentować.
Mam wrodzony talent do tłuczenia duralexu - srednio 1szt/tydzień.
Oczywiście - na proszek :)

sadyl
PS: A pamiętacie takie NRDowskie małe flaszki od piwa, których za
cholerę nie można było stłuc? Istnieje to to jeszcze?

7. Data: 2005-06-05 23:36:47

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości

> A Lubiana? http://www.lubiana.com.pl/
> Tylko, ze ja nie wiem jak oni cenowo, moze jak Rosenthal?:)
Z klawiatury mi wyjęłaś :)
bardzo ładne rzeczy robią, a cenowo do Rosenthala daleeeeko :)

Pozdrawiam
Magdalena

8. Data: 2005-06-06 11:44:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. napisał(a):

> Z klawiatury mi wyjęłaś :)
> bardzo ładne rzeczy robią, a cenowo do Rosenthala daleeeeko :)

No tak, za zastawę obiadową Rosenthala to można by pewnie kupić niezły
samochód, a za Lubianę najwyżej rower ;-). Właśnie sobie obejrzałam w
sklepie. Mieli tylko dwa rodzaje zastawy z Lubiany, ale wygląda ta
porcelana naprawdę dobrze. Zestaw obiadowy na 12 osób (nie pamiętam ilu
częściowy) kosztuje około 700zł - o ten przedział cenowy mi mniej więcej
chodzi. Może ktoś wie, gdzie we Wrocku jest duzy wybór porcelany?
Lubiana jest na pewno w Auchan, ale to drugi koniec miasta z mojego
punktu widzenia, więc na razie odpada.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2005-06-06 15:36:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś wie, gdzie we Wrocku jest duzy wybór porcelany?

Tu jest wprawdzie sprzedaz hurtowa, ale moze ci sie uda u nich kupic, albo
jakis adres podadza:
GAMEX Sp. z o.o.
ul. Braniborska 58/68
53-680 WROCŁAW
tel.: (071) 359 33 38

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?
"beza" na kruchym z owocami
patelnia zeliwna
E, tego wam nie daruje.....