patelnia zeliwna

1. Data: 2005-06-03 20:38:17

Temat: patelnia zeliwna
Od: "Darek" <i...@0...else> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje od dluzszego czasu solidnej zeliwnej patelni, do pieczenia stekow,
mam kilka roznych tefali ale te sa za ciekie i wystygaja natychmiast po
wlozeniu do nich miesa. Widzialem ostatnio jedna ladna patelnie ale
kosztowala 100 EURO!!! to bylo w rotterdamie, czy moze ktos zna jakis adres
w polsce poznan, ludz lub lublin gdzie znajde ladna gruba zeliwna patelnie?
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Darek

2. Data: 2005-06-03 21:00:00

Temat: Re: patelnia zeliwna
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze sledzić moje aukcje n allegro mój psedonim HitOkazja niedługo
powinienm miec jakieś żeliwne patelnie
Pozdrawiam JULIUSZ
Nidługo bede miał

3. Data: 2005-06-04 06:33:50

Od: "Qq" <q...@p...polska> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zna jakis adres w polsce poznan, ludz lub lublin gdzie znajde ladna gruba

Ja kupiłem polską żeliwną, upiornie ciężką, dobrą i ogromną, za - chyba 50
zł w zwyczajnym osiedlowym sklepie AGD, nawet nie salonie "renomowanego"
zachodniego koncernu. Znakomita. Nie ma żadnych oznaczeń, więC ci nie
podpowiem prodecenta, ale były rynienki, rondelki, więskze patelnie,
mniejsze, sporo tego widziałem...
POszukaj takiego czegoś, co się mieści w postsocj. budynku ze szkła
skorodowanych metalowych ram, na każdym osiedlu jeszcze są...

Qq

4. Data: 2005-06-04 10:11:40

Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek <i...@0...else> napisał(a):

> [...]
> w polsce poznan, ludz lub lublin gdzie znajde ladna gruba zeliwna patelnie?

Niedawno w promocji w Teresko był badziew od chińczyka za 14,99 zdaje się :)
Co prawda nie za duże i nie głębokie ale za to ciężkie i grube jak się należy
i spełniają swoją rolę jak chce się coś solidnie przygrzać. Pewnie leżą tam
gdzieś jeszcze pod regałem, bo nie miały wzięcia.

5. Data: 2005-06-04 11:51:23

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a):
> [...]
> w polsce poznan, ludz lub lublin gdzie znajde ladna gruba zeliwna patelnie?

W Szczecinie pojawia się Cygan, który handluje nimi na różnych rogach w
centrum. Dobre są, sama używam dwóch od 7 lat jakoś. Polecam. Chyba że
za daleko do Szczecina masz ;)

tapta
GG:4082847

6. Data: 2005-06-04 12:48:43

Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tapta <t...@w...pl> napisał(a):

> W Szczecinie pojawia się Cygan, który handluje nimi na różnych rogach w
> centrum. Dobre są, sama używam dwóch od 7 lat jakoś. Polecam. Chyba że
> za daleko do Szczecina masz ;)

To fajnych macie tam cyganów, na Dolnym Śląsku pojawiają się i znikają cyganki
sprzedające po 40 zł patelnie zakupione w sklepie za 14 zł. Zawsze się spieszą
i sprzedają ostatnie sztuki :) Egzystuja na micie patelni od cyganów.

A po wiela ten Wasz cygan za patelnię żeliwną winszuje?

7. Data: 2005-06-04 14:32:05

Od: "Qq" <q...@p...polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> W Szczecinie pojawia się Cygan, który handluje nimi na różnych rogach w
> centrum. Dobre są, sama używam dwóch od 7 lat jakoś. Polecam. Chyba że za
> [...]

Mieszkałem obok Romopolaków, różne rzeczy widziałem, ale żeby odlewali
patelnie?!

Qq

8. Data: 2005-06-04 17:07:23

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora napisał(a):

> [...]
> i sprzedają ostatnie sztuki :) Egzystuja na micie patelni od cyganów.

Nasi sprzedają autentycznie dobre patelnie, nie do dostania w zwykłym
sklepie.

> A po wiela ten Wasz cygan za patelnię żeliwną winszuje?

Niestety, nie pamiętam, bo jak mówiłam, 7 lat temu kupowałam.

tapta
GG:4082847

9. Data: 2005-06-04 22:29:49

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jun 2005 16:32:05 +0200, "Qq" <q...@p...polska> wrote:

>Mieszkałem obok Romopolaków, różne rzeczy widziałem, ale żeby odlewali
>patelnie?!

Bo prawdziwe cyganskie patelnie nie sa zeliwne tylko miedziane bielone
- jeszcze wyzsza polka. Tyle ze trafic na uczciwego Cygana z prawdziwa
miedziana bielona patelnia nie jest latwo...
A w ogole jednym z tradycyjnych zajec uprawianych przez Cyganow jest
kowalstwo, kotlarstwo i wszystko co wiaze sie z obrobka metalu przy
uzyciu ognia.

--
Darek

10. Data: 2005-06-05 01:40:31

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
> A w ogole jednym z tradycyjnych zajec uprawianych przez Cyganow jest
> kowalstwo, kotlarstwo i wszystko co wiaze sie z obrobka metalu przy
===
Czym oni bielą te patelnie i co mają do tego wysokie Polki?

waldek
===

E, tego wam nie daruje.....
Herbata turecka