cos bez miesa ??

1. Data: 2005-06-03 07:48:34

Temat: cos bez miesa ??
Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kompletnie nie mam pomyslu co zrobic na obiad :( Jako ze dzis piatek
chcialabym zrobic cos bez miesa, ale zeby pasowalo do mlodych
ziemniaczkow.Prosze doradzcie mi cos, ale tez zeby to nie byla ryba, bo w
domu nie przepadamy za rybkami. Czekam na pomoc.Z gory dzieki !!!!

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2005-06-03 08:01:17

Temat: Re: cos bez miesa ??
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d7p20j$3bl$1@inews.gazeta.pl>,
"wika" <wika84@[nospam]go2.pl> wrote:

> Kompletnie nie mam pomyslu co zrobic na obiad :( Jako ze dzis piatek
> chcialabym zrobic cos bez miesa, ale zeby pasowalo do mlodych
> ziemniaczkow.

"Klasyczny" dodatek to jajko sadzone. I kwaśne mleko. Koperek.

Władysław

3. Data: 2005-06-03 08:01:18

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jun 2005 10:01:17 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Wladyslaw Los*, w
wiadomości news:<news:wlalos-01A00B.10011703062005@newsfeed.one
t.pl> zawarł,
co następuje:

> "Klasyczny" dodatek to jajko sadzone. I kwaśne mleko. Koperek.

Ja bym zamiast kwaśnego mleka zrobiła mizerię. Ale z kwaśnym mlekiem też
bardzo dobry zestaw.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2005-06-03 08:05:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@c...net>,
Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

> [...]
t.pl> zawarł,
> co następuje:

> Ja bym zamiast kwaśnego mleka zrobiła mizerię.

A jedno wyklucza drugie?

Władysław

5. Data: 2005-06-03 08:30:16

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ziemniaczkow.Prosze doradzcie mi cos, ale tez zeby to nie byla ryba, bo w
> domu nie przepadamy za rybkami. Czekam na pomoc.Z gory dzieki !!!!

Kalafior z bułką i kotlety jajeczne. Ja do tego jeszcze lubię sos chrzanowy
na ciepło, albo koperkowy.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

6. Data: 2005-06-03 08:34:48

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jun 2005 10:05:04 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Wladyslaw Los*, w
wiadomości news:<news:wlalos-93A1CE.10050403062005@newsfeed.one
t.pl> zawarł,
co następuje:

> A jedno wyklucza drugie?

Dla mnie tak - jem mało i kubek kwaśnego mleka uniemożliwiłby mi zjedzenie
mizerii :)

7. Data: 2005-06-03 08:40:01

Od: "Filip[a]" <a...@i...uni.wytnij.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

ser panierowany + sałata (z dodatkami typu pomidor, ogorek, papryka itp)

8. Data: 2005-06-03 08:40:56

Od: "Akulka" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> A jedno wyklucza drugie?

Eeee, to zależy od silności układu pokarmowego danego osobnika.
Mnie osobiście nic nie rusza - a mleko pijam w różnych kombinacjach, które
traktowane są jako dietetycznie zakazane. Pamietam, że jak chodziłam do
podstawówki, to miałam "zajawkę" na takie oto sniadanie: bułka, kawałek
kiełbasy w garści (swojskiej - ummmm, teraz takiej nigdzie nie ma, ech),
pomidor i szklanka mleka. Mama straszyła mnie od biegunki po skręt kiszek -
ale nic sobie z tego nie robiłam. Zresztą do dziś lubię np.: gorące placki
lub gorący chleb z mlekiem - tyle, że każdy kto mnie zobaczy jak jem, to
prawi mi morały.

Pozdrawiam,
Kulka

9. Data: 2005-06-03 08:44:19

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemniaczkow.Prosze doradzcie mi cos, ale tez zeby to nie byla ryba, bo w
> domu nie przepadamy za rybkami. Czekam na pomoc.Z gory dzieki !!!!

botwinka a do niej ziemniaczki okraszone podsmażoną cebulką i
skwareczkami z boczku :)

pozdr Magda

10. Data: 2005-06-03 09:15:43

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mloda kapustka, cebulka dymka, koperek. Kapustke posiekać przełożyć do
garnka, dodać łyżkę masła i do 3/4 wody, Zagotować. Dodać posiekaną dymkę i
koperek. Gotować. Zrobić zasmażkę z masła i mąki. Doprawić solą, cukrem i
sokiem z cytryny.

Beata

Ryba po grecku????
moja pierwsza zupa
Ekspresowa młoda kapusta/Było:gotowanie warzyw a ich kolor
Orzechowy sos do makaronu
Jak w domu zrobić Tacos?