cos bez miesa ??

21. Data: 2005-06-03 12:17:47

Temat: Re: cos bez miesa ??
Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za pomoc, dzis skusilam sie na mloda kapustke, a
pozostale przepisy pewno jeszcze wyprobuje, co piatek mam problem z
obiadkiem :)

Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam
Ania

22. Data: 2005-06-03 14:30:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba tylko dobrze zamieszac :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

23. Data: 2005-06-04 13:59:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wika napisał(a):

> a co do kalafiora, to zupelnie zapomnialam, ze takie warzywko istnieje :)

I dobrze ;-), przypomnij sobie w sierpniu albo kup mrożonkę, bo inaczej
zepsujesz sobie smak tych jajecznych kotletów.

Ewa, mentorsko

24. Data: 2005-06-04 15:07:10

Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wika <wika84@[nospam]go2.pl> napisał(a):

> .Prosze doradzcie mi cos, ale tez zeby to nie byla ryba, bo w
> domu nie przepadamy za rybkami.

Wsiadasz w autko i do najbliższego stawu hodowlanego po pstrąga / sztuka na
głowę/. Pstrąga zabijasz, patroszysz, solisz i smażysz - można panierować.
Smaczne toto, soczyste a w smaku ryby nie przypomina wogóle. Prawie żywe -
więc nie zdążyło zaśmierdnąć, słodkowodne i karmione kukurydzą. W smaku nawet
ta kukurydza jakby sie przebija. Już wiem czemu mi to do złudzenia piersi
drobiowe przypomina ;)
Podajesz z pieczonymi ziemniaczkami i sałatą na ten przykład.
Acha, przygotowane z pstrąga z marketu to już całkiem inna potrawa.

Pozdrawiam postnie.

25. Data: 2005-06-05 16:19:41

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> napisał w wiadomości

> a moglabym poprosic o przepis na te kotlety jajeczne, dzis pewnie nie
> skorzystam, ale moze w nastepny piatek ?
> J arobieję tak:

3-4 jaja gotuję na twardo, potem obrane gniotę widelcem na drobno, dodaję
jedno jajo surowe, 1/4 namoczonej w gorącej wodzie i odciśniętej bułki,
posiekany koperek,sól, pieprz, przyprawę do potraw z jaj, bułki tartej tyle,
żeby masa zgęstniała.
Panieruję je w bułce tartej albo kaszy mannie i smażę.
Czasami daję dodatkowo do środka trochę startej cebuli.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

Ryba po grecku????
moja pierwsza zupa
Ekspresowa młoda kapusta/Było:gotowanie warzyw a ich kolor
Orzechowy sos do makaronu
Jak w domu zrobić Tacos?