cos bez miesa ??

11. Data: 2005-06-03 10:05:04

Temat: Re: cos bez miesa ??
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> napisał w wiadomości

> Kompletnie nie mam pomyslu co zrobic na obiad :( Jako ze dzis piatek
> chcialabym zrobic cos bez miesa, ale zeby pasowalo do mlodych
> ziemniaczkow.Prosze doradzcie mi cos, ale tez zeby to nie byla ryba, bo w
> domu nie przepadamy za rybkami. Czekam na pomoc.Z gory dzieki !!!!

Zrob z tych mlodych ziemniaczkow placuszki. Pychotka, wczoraj zajadalam :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

12. Data: 2005-06-03 10:32:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1jeirtpbzq1ao$.dlg@czarodziejka.net>,
Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

> Dnia Fri, 03 Jun 2005 10:05:04 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Wladyslaw Los*, w
> wiadomości news:<news:wlalos-93A1CE.10050403062005@newsfeed.one
t.pl> zawarł,
> co następuje:

> Dla mnie tak - jem mało i kubek kwaśnego mleka uniemożliwiłby mi zjedzenie
> mizerii :)

E, to przecież tylko aperitif.

Władysław

13. Data: 2005-06-03 11:15:32

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Nie żebym była jakaś religijna i w piątki mięsa nie jadła, ale autorka
> wątku pytała o coś bezmięsnego ze względu na to, że dziś piątek i
> post - skwareczki z boczku nijak mi tu nie pasują.

To by było pierwsze, do czego nie pasują skwareczki z boczku ;).
--
Ania

14. Data: 2005-06-03 11:18:00

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]

wątku pytała o coś bezmięsnego ze względu na to, że dziś piątek i
post - skwareczki z boczku nijak mi tu nie pasują.
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***
"Piszę krótki list do Boga - daj mi chłopa, a nie wroga!! Daj mi Boże,
to co możesz. Ja mu życie już ułożę! ..." R.P.

15. Data: 2005-06-03 11:23:52

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jun 2005 13:15:32 +0200, Waćpanna lub Waćpan *aniared/A.L.*, w
wiadomości news:<news:d7peg3$9pb$2@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> To by było pierwsze, do czego nie pasują skwareczki z boczku ;).

do kisielu też mi nie wchodzą ;P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

16. Data: 2005-06-03 11:37:55

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> do kisielu też mi nie wchodzą ;P

No to ja za kisiel dziekuje :).

PS. Mozesz mi podac pochodzenie Twojej nowej sygnaturki? Brzmi jakos
znajomo i dreczy...
--
Ania

17. Data: 2005-06-03 11:40:21

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jun 2005 13:37:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *aniared/A.L.*, w
wiadomości news:<news:d7pfq3$js0$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> PS. Mozesz mi podac pochodzenie Twojej nowej sygnaturki? Brzmi jakos
> znajomo i dreczy...

Proszę, nawet nie zauważyłam, że mi się podłączyła miesiąc temu syganturka
niekuchenna :) Cytat pochodzi z piosenki Happy Pills "Plan no.10"

18. Data: 2005-06-03 11:51:02

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie żebym była jakaś religijna i w piątki mięsa nie jadła, ale autorka
> wątku pytała o coś bezmięsnego ze względu na to, że dziś piątek i
> post - skwareczki z boczku nijak mi tu nie pasują.

to bez skwareczków , coż za problem

pozdr Magda

19. Data: 2005-06-03 12:16:45

Od: "wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kalafior z bułką i kotlety jajeczne. Ja do tego jeszcze lubię sos
> chrzanowy na ciepło, albo koperkowy.

a moglabym poprosic o przepis na te kotlety jajeczne, dzis pewnie nie
skorzystam, ale moze w nastepny piatek ?
a co do kalafiora, to zupelnie zapomnialam, ze takie warzywko istnieje :)

Pozdrawiam i dziekuje
Ania

20. Data: 2005-06-03 12:17:05

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemniaczkow.Prosze doradzcie mi cos, ale tez zeby to nie byla ryba,
> bo w domu nie przepadamy za rybkami. Czekam na pomoc.Z gory dzieki

A muszą być ziemniaczki? Bo jeśli nie to:ruskie pierogi, placki
ziemniaczane, naleśniki, makaron z serem, ryz z jabłkami albo
truskawkami .... wystarczy?
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***
"Piszę krótki list do Boga - daj mi chłopa, a nie wroga!! Daj mi Boże,
to co możesz. Ja mu życie już ułożę! ..." R.P.

Ryba po grecku????
moja pierwsza zupa
Ekspresowa młoda kapusta/Było:gotowanie warzyw a ich kolor
Orzechowy sos do makaronu
Jak w domu zrobić Tacos?