Ryba po grecku????

1. Data: 2005-06-02 21:18:30

Temat: Ryba po grecku????
Od: "Daghan" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, czy zna ktoś przepis na rybę po grecku....? Proszę podajcie mi go...

Pozdrawiam,
Daghan

2. Data: 2005-06-03 07:13:08

Temat: Re: Ryba po grecku????
Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cebula w talarki, marchewke gotujesz i scierasz na kużych okach:), i dusisz
na masełku, przecier pomidorowy + przyprawy wg gustu, rybę smażysz na
patelni, do miski układasz warstwami ryba - farsz- ryba...
i niech się jakiś czas maceruje.
(ryba oczywiscie filetowana).

--
Maciek

3. Data: 2005-06-03 09:31:58

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na masełku, przecier pomidorowy + przyprawy wg gustu, rybę smażysz na
> patelni, do miski układasz warstwami ryba - farsz- ryba...

Ja oprócz marchewki daję jeszcze pietruszkę i selera.

4. Data: 2005-06-03 20:55:14

Od: Ola <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2005 11:31:58 +0200, Beata napisał(a):

> Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> dusisz
>>

> Ja oprócz marchewki daję jeszcze pietruszkę i selera.

To koniecznie. ;)

A u mnie najpierw się ściera, potem dusi. Ale to w sumie nie ma chyba
znaczenia.

Ola

5. Data: 2005-06-03 21:32:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):

> A u mnie najpierw się ściera, potem dusi. Ale to w sumie nie ma chyba
> znaczenia.

Chyba jednak ma, bo takie ugotowane warzywa nie mają juz smaku, tym
bardziej jak są gotowane w dużej ilości wody. Ja zwykle podsmażam
warzywa do ryby po grecku i potem duszę z dodatkiem niewielkiej ilości wody.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2005-06-04 01:19:49

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jednak ma, bo takie ugotowane warzywa nie mają juz smaku, tym
> bardziej jak są gotowane w dużej ilości wody. Ja zwykle podsmażam warzywa
> do ryby po grecku i potem duszę z dodatkiem niewielkiej ilości wody.

O tak, dokladnie!. Oprocz tego u mnie obowiazkowym jest dodatnie niewielkiej
ilosci musztardy (1 lyzeczka, na duza patelnie warzyw), co zadzwiajaco
swietnie podkresla smak. Przyznaje sie bez bicia, robie najlepsza rybe po
grecku, jaka jadlam i jaka jedli moi znajomi:).

almadka

7. Data: 2005-06-04 09:55:53

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej jak są gotowane w dużej ilości wody. Ja zwykle podsmażam
> warzywa do ryby po grecku i potem duszę z dodatkiem niewielkiej ilości

to tak jak ja

8. Data: 2005-06-04 10:02:43

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alko <N...@X...pl> napisał(a):

> to tak jak ja

I ja, tylko prócz przecieru i musztardy jeszcze obowiązkowo odrobina cukru,
sól, szczypta kwasku cytrynowego i pół łyżeczki papryki w proszku /chyba że
bardzi wściekła to szczyptę/

9. Data: 2005-06-04 10:04:53

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha - i jeszcze listek laurowy koniecznie i pieprz.

10. Data: 2005-06-04 11:05:22

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Acha - i jeszcze listek laurowy koniecznie i pieprz.

znaczy przyprawy oczywiście też ale musztardy nigdy nie dawałem musze
spróbować pozatym to te same tylko więcej papryki bo ja lubię jak mi pali
przełyk

moja pierwsza zupa
Ekspresowa młoda kapusta/Było:gotowanie warzyw a ich kolor
Orzechowy sos do makaronu
Jak w domu zrobić Tacos?
Jak w domu zrobić Tacos?