kiedy wyjąć ciasto??

1. Data: 2005-06-03 11:31:49

Temat: kiedy wyjąć ciasto??
Od: "JoannElle" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po długiej nieobecności :-)
Moje pytanko dotyczy placka z truskawkami (takiego z proszkiem do
pieczenia). Otóż kiedy go wyjąć z piekarnika? Od razu po upieczeniu czy
zostawić na trochę (jak długo??) w celu uniknięcia zakalca? I kiedy go
pokroić? Będę baaardzo wdzięczna za wskazówki!

Pozdrawiam
JoannElle

2. Data: 2005-06-03 11:41:51

Temat: Re: kiedy wyjąć ciasto??
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2005 13:31:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan *JoannElle*, w
wiadomości news:<news:d7pf37$aqd$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> zostawić na trochę (jak długo??) w celu uniknięcia zakalca? I kiedy go
> pokroić? Będę baaardzo wdzięczna za wskazówki!

Ja wyjmuję, jak jest upieczony i stawiam gdzieś do przestygnięcia. Kroję
raczej jak wystygnie, chyba, że nie możemy się doczekać.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

cos bez miesa ??
Ryba po grecku????
moja pierwsza zupa
Ekspresowa młoda kapusta/Było:gotowanie warzyw a ich kolor
Orzechowy sos do makaronu