dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?

1. Data: 2005-06-04 14:27:21

Temat: dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno pytanie,
2 tygodnie temu rozpoczęłam dietę bez pieczywa, makaronu, kaszy, ryż
sporadycznie, oraz bez ziemniaczków.(na samą myśl o młodych polskich aż
płakać mi się chce ;-))
Chcę utrzymać tą dietę, ale może podrzucilibyście mi jakieś pomysły,
zwłaszcza na ciepłe posiłki, posiłki obiadowe.

Liczę na inwencję twórczą ;-)))

Gorąco pozdrawiam!

2. Data: 2005-06-04 14:41:45

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Chcę utrzymać tą dietę, ale może podrzucilibyście mi jakieś pomysły,
> zwłaszcza na ciepłe posiłki, posiłki obiadowe.

Golonka z piwem i schabowy z kapustą. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Powiedz proszę - w imię czego tak się katujesz?
Acha, możesz jeszcze sprawdzić ingrediencje na gorących kubkach.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

3. Data: 2005-06-04 15:19:53

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapusta, czyli przysłowiowy bigos - jest ok, myślałam o bardziej wyszukanych
pomysłach :-)))

...ale wielkie dzięki za poradę ;-))

Użytkownik " Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Golonka z piwem i schabowy z kapustą. Nic innego mi do głowy nie
przychodzi.

Golonki nie lubię, schabowy nie, bo z założenia nie jem wieprzowinki, ale
kotlet z fileta kurczaka mocno naczosnkowany, mniammm ;-))Kapusta, czy
bigos - jest ok, myślałam o bardziej wyszukanych pomysłach :-)))
> Powiedz proszę - w imię czego tak się katujesz?

Uwierz mi proszę, ja naprawde sie nie katuję:-) Przeczytałam ostatnio coś o
żywieniu wg. grup krwi (www.twojadieta.info ?), i wychodzi na to, że moja
grupa (0) nie lubi pszenicy, ziemniaki w małych ilościach, więc postanowiłam
że spróbuję, zważywszy na to, że ostatnio szłam na łatwiznę i żywiłam sie
kanapkami, zupa była z chlebkiem a są to moim zdaniem zwykłe "zapychacze".
Zobaczymy.
Dodam jesczze, że od wspomnianych 2 tygodni diety zaczęłam odkrywać nowe
potrawy (wymyślam je sama), zaczęłam jadać więcej warzyw, bardzo różnych i
chyba jest to dosyć ciekawe doświadczenie, zobaczymy ;-)

> Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

Dzięki , ja równieź pozdrawiam
http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2005-06-04 15:20:50

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-06-04 15:47:59

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia <n...@o...pl> napisał(a):

> postanowiłam

Też mam grupę 0 i to z -, również czytałam podobne publikacje i zauważyłam, że
lubię to co niby powinnam jadać. A że do tego i dołożę ziemniaczka czy
odrobinę ryżu to wcale mi nie przeszkadza. Chyba jestem odrobinę mniej
ortodoksyjna ;)
Jeszcze raz powodzenia.

6. Data: 2005-06-04 16:07:11

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "telcia" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chcę utrzymać tą dietę, ale może podrzucilibyście mi jakieś pomysły,
> zwłaszcza na ciepłe posiłki, posiłki obiadowe.

A straczkowe jadasz? Kukurydze?
Mozesz robic wszelkie zupy wrzucajac do nich przerozniste warzywa: ja wczraj
np. mialam zupe na rosole z kurczaka z brokulami, kukurydza, groszkiem i
czerwona papryka. Bez zadnych "zapychaczy"- gorszek plus kukurydza
wystarczyl:)
Oprocz tego, jesli jestes miesozerna, mozesz robic sobie zwykle potawy
miesne, np kotlety, pieczone udka itp a do tego jarzynke na cieplo i
surowke. Podobnie z rybami. Jak bedziesz miala roznorodnosc na talerzu to
nie zauwazysz ze nie ma ziemniakow, kaszy czy ryzu.
Wrzucaj wszelkie warzywa, ktore wpadna ci w reke, na patelnie i dus z
przyprawami.
Polecam tez kombinacje: mloda kapusta, jablka, pomidory, a w tym mozna
poddusic jakies mieso lub wedline wczesniej podsmazone.
Nadziej papryke mielonym miesem z pieczarkami, lub inne warzywa do
nadzwiewania zdatne;) A okazjonalnie ryzem z mieszanka warzyw;).
Ja kiedys zywilam sie samymi warzywami i niektorymi owocami - doslownie: bez
nabialu, pieczywa, ziemniakow, kasz, makaronow, ryzu, miesa, ryb,a nawet
warzyw straczkowych. Sama sie wtedy dzwilam, ile ciekawych potraw mozna
wykombinowac z tak okrojonej ilosci skladnikow. Jesli jesz mieso i
straczkowe to mozna niemala ksiazke kucharska z takimi przepisami napisac;)

almadka

7. Data: 2005-06-04 18:20:36

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lubię to co niby powinnam jadać. A że do tego i dołożę ziemniaczka czy
> odrobinę ryżu to wcale mi nie przeszkadza. Chyba jestem odrobinę mniej

...ale ja chcę przy okazji i schudnąć ;-)))) ryż i ziemniaczki po
odrobinie - potem ;-)

Pozdrawiam!

8. Data: 2005-06-04 18:25:07

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości

> A straczkowe jadasz? Kukurydze?
Prawktycznie jadam tylko groszek, kukurydzy powiedziałam won (niestety:-((

> [...]
> nie zauwazysz ze nie ma ziemniakow, kaszy czy ryzu.
> Wrzucaj wszelkie warzywa, ktore wpadna ci w reke, na patelnie i dus z

tak też robię

> [...]
> warzyw straczkowych. Sama sie wtedy dzwilam, ile ciekawych potraw mozna
> wykombinowac z tak okrojonej ilosci skladnikow.

też to odkryłam podczas ostatnich 2 tygodni

Wielkie dzięki za pomysły

Pozdrawiam:-)

9. Data: 2005-06-05 18:42:13

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia wrote:

> Uwierz mi proszę, ja naprawde sie nie katuję:-) Przeczytałam ostatnio coś o
> żywieniu wg. grup krwi (www.twojadieta.info ?), i wychodzi na to, że moja
> grupa (0) nie lubi pszenicy, ziemniaki w małych ilościach

Twoja Grupa nie lubi?
A Ty?

sadyl

10. Data: 2005-06-05 20:01:24

Temat: Re: dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można je?ć dla uroizmaicenia diety?
Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>...wychodzi na to, że moja
>
> Twoja Grupa nie lubi?
> A Ty?

;-(( już nie lubię ;-)))

pozdrawiam
Telcia

dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?
"beza" na kruchym z owocami
patelnia zeliwna
E, tego wam nie daruje.....
Herbata turecka