dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?

21. Data: 2005-06-05 21:34:41

Temat: Re: dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można je?ć dla uroizmaicenia diety?
Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <> napisał w wiadomości

> Za to mam kablówkę i mogę sobie _nie_oglądać_ 62 programów.

Ja też miałam kablówkę _do_nie_oglądania_ przez ponad trzy lata ;-)
ale już nie mam, bo to było w promocji 3 w 1 z telefonem i internetem.

> Moze zamieszkamy razem - bęzie taniej ?
mieszkam tanio

> I będę Ci robił kanapki bez pieczywa :)

przecież ja już nie lubię kanapek bo literatura wpłynęła na moje gusta:-)

> I nie będziesz mojemu psu wyżerać jedzenia (na bazie kaszy, makaronu i
> ryżu) :)
nie wspomniałam o jednej kwestii, w nocy jak się przebudzam nie kontroluję
siebie i czasem komuś coś wyżeram ;-))

wycofaj proszę swoją propozycję ;-))

Pozdrawiam
telcia

22. Data: 2005-06-05 21:35:02

Temat: Re: dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "telcia" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> wiesz, a ja mam wrażenie ze od kukurydzy, chlebka i bułeczek, oi również
od
> sera żółtego . Może z ziemniakami masz rację, zwłaszcza, że o ziemniakach
> nie wyczytałam, że ich nie wolno, tylko tak jakoś sama je dorzuciłam do
> produktów zakazanych. Tzn. wiem, że najlepiej albo ziemniaki z warzywami
> albo mięsko - ziemniaków z mięskiem lepiej nie łączyć

tak mi sie wydaje, ze te biedne ziemniaki kiedys wsadzono pomylkowo do worka
produktow tuczacych (jak szpinak do bogato zelazowych - przez przecinek
postawiony w zlym mcu), ale ziemniaki wcale nie sa takie nic nie warte, a
syca:)

23. Data: 2005-06-05 21:45:38

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia wrote:

> Ja też miałam kablówkę _do_nie_oglądania_ przez ponad trzy lata ;-)
> ale już nie mam, bo to było w promocji 3 w 1 z telefonem i internetem.

No właśnie ja takoż, ino bez telefonu.

> mieszkam tanio

To przeprowadzę się do Ciebie :)

> przecież ja już nie lubię kanapek bo literatura wpłynęła na moje gusta:-)

Czytaj uważniej: bez pieczywa. Czyli np. sałata + masło(sori: kalorie -
produkt masłopodobny) + rzodkiewka.

> nie wspomniałam o jednej kwestii, w nocy jak się przebudzam nie kontroluję
> siebie i czasem komuś coś wyżeram ;-))

Podobno "zespół nocnego napadowego jedzenia" jest odreagowaniem
niespełnienia seksualnego.
To nie mój wymysł - tak twierdzą 'fachowcy' - m.in. Starowicz w
"Słowniku Seksuologicznym"

:)

Podtrzymuję - zamieszkamy razem

ae

24. Data: 2005-06-05 22:30:21

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niespełnienia seksualnego.
> To nie mój wymysł - tak twierdzą 'fachowcy' - m.in. Starowicz w

Mój narzeczony powiedział - kategorycznie nie i kazał mi wreszcie iść spac
;-)

pozdrawiam
telcia

25. Data: 2005-06-05 22:32:42

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia wrote:

> Mój narzeczony powiedział - kategorycznie nie i kazał mi wreszcie iść spac
> ;-)

Czas na zmianę :)

ae

26. Data: 2005-06-06 08:37:01

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a):

> Czas na zmianę :)
>
> ae

Nigdy się nie poddajesz? ;)

--
Ania

27. Data: 2005-06-06 09:07:38

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> niespełnienia seksualnego.
> To nie mój wymysł - tak twierdzą 'fachowcy' - m.in. Starowicz w
> "Słowniku Seksuologicznym"

hi, hi, A nie mowilam, ze zarcie jest odwrotnie proporcjonalne do sexu? ;-))
do poczucia humoru tez, niekiedy ;-))

zdrowka
hania

28. Data: 2005-06-06 11:08:56

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl>
[...]
> Jak muszę i chcę schuść to się morzę - tak ze 2-3 tyg.

Pływasz w Bałtyku czy ganiasz w moro?
;-)
pozdr. Jerzy

dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?
"beza" na kruchym z owocami
patelnia zeliwna
E, tego wam nie daruje.....
Herbata turecka