dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?

11. Data: 2005-06-05 20:16:44

Temat: Re: dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "telcia" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d7sgqk$2cn$1@news.onet.pl...

> Uwierz mi proszę, ja naprawde sie nie katuję:-) Przeczytałam ostatnio coś
> żywieniu wg. grup krwi (www.twojadieta.info ?), i wychodzi na to, że moja
> grupa (0) nie lubi pszenicy, ziemniaki w małych ilościach,

i co sie stanie gdy jesz ziemniaki w duzych ilosciach?

12. Data: 2005-06-05 20:18:06

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze jedno pytanie,
> 2 tygodnie temu rozpoczęłam dietę bez pieczywa, makaronu, kaszy, ryż
> sporadycznie, oraz bez ziemniaczków.(na samą myśl o młodych polskich aż

Szukaj diety Montignac oraz Diety South Beach - albo w necie, albo
zainwestuj w ksiązki.

Ja już od początku lutego na takiej diecie, zaleconej przez endokrynologa, z
uwagi na insulinoopornosć (a co za tym idzie problem z poczęciem drugiego
dziecka).

Mozę Cie zdopinguję, jak powiem, ze dotychczas -9 kg? (i to bez ćwiczenia,
bo nie mam kiedy)

Sama z siebie nigdy bym sie nie zdobyła na takie wyrzeczenia, bo ja jestem
bardzo proskrobiowa...... A wcale nie mam grupy 0.

Pozdrawiam,

:-) Monika

13. Data: 2005-06-05 20:40:32

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> i co sie stanie gdy jesz ziemniaki w duzych ilosciach?

wydaje mi się, że od ziemniaków i pieczywa tyłam, myślę, że warto to
sprawdzić, a że nie są one bogactwem w żywieniu, więc nic nie tracę... (?)

14. Data: 2005-06-05 20:44:55

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia wrote:

> wydaje mi się, że od ziemniaków i pieczywa tyłam, myślę, że warto to
> sprawdzić, a że nie są one bogactwem w żywieniu, więc nic nie tracę... (?)

Ja tyłem zawsze od nieróbstwa (Kierownica + Pilot TV)
Bez względu na dietę.
Jak muszę i chcę schuść to się morzę - tak ze 2-3 tyg.

sadyl --> ae

15. Data: 2005-06-05 20:49:30

Temat: Re: dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można je?ć dla uroizmaicenia diety?
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia wrote:

> ;-((
> już nie lubię ;-)))

_Już_ ?
tzn. że literatura wpłynęła na Twoje gusta?

sadyl
PieS: Wg wzmiankowanej przez Ciebie diety - nie powinienem jeść: bekonu,
gęsi, kaczki, kurczaków, kuropatwy, przepiórek, serc, szynki,
wieprzowiny. Pomijając kuropatwy i przepiórki - resztę żrę bez
opamiętania, bo lubię. Tego chce mój organizm - i jemu ufam a nie
"cudotwórcom" od diet.

16. Data: 2005-06-05 20:56:07

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi się, że od ziemniaków i pieczywa tyłam, myślę, że warto to
> sprawdzić, a że nie są one bogactwem w żywieniu, więc nic nie tracę... (?)

mam grupe 0 i potrafilam jesc kg ziemniakow pieczonych bez tluszczu polanych
chudym jogurtem z koperkiem i czosnkiem i bylo pycha i dalej chudlam:) ale
np. mam wrazenie od kazdej ilosci, nawet minimalnej, chleba i sera zoltego
tyje:)

17. Data: 2005-06-05 21:08:54

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja tyłem zawsze od nieróbstwa (Kierownica + Pilot TV)

Ja raczej nieróbstwa nie uznaję, nie mam kierownicy ani pilota
ani tym bardziej telewizora (znaczy się mam , ale pożyczyłam koleżance:-))

> Bez względu na dietę.
> Jak muszę i chcę schuść to się morzę - tak ze 2-3 tyg.

tyz piknie ;-)

Pozdr

18. Data: 2005-06-05 21:12:22

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. mam wrazenie od kazdej ilosci, nawet minimalnej, chleba i sera zoltego

wiesz, a ja mam wrażenie ze od kukurydzy, chlebka i bułeczek, oi również od
sera żółtego . Może z ziemniakami masz rację, zwłaszcza, że o ziemniakach
nie wyczytałam, że ich nie wolno, tylko tak jakoś sama je dorzuciłam do
produktów zakazanych. Tzn. wiem, że najlepiej albo ziemniaki z warzywami
albo mięsko - ziemniaków z mięskiem lepiej nie łączyć

pozdr

19. Data: 2005-06-05 21:14:35

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

telcia wrote:

> Ja raczej nieróbstwa nie uznaję, nie mam kierownicy ani pilota
> ani tym bardziej telewizora (znaczy się mam , ale pożyczyłam koleżance:-))

Wow.... - ja też nie mam.
Za to mam kablówkę i mogę sobie _nie_oglądać_ 62 programów.
Moze zamieszkamy razem - bęzie taniej ?
I będę Ci robił kanapki bez pieczywa :)
I nie będziesz mojemu psu wyżerać jedzenia (na bazie kaszy, makaronu i
ryżu) :)

sadyl (?)

20. Data: 2005-06-05 21:27:27

Od: "telcia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> _Już_ ?
> tzn. że literatura wpłynęła na Twoje gusta?

to taki żarcik sytuacyjny

> [...]
> wieprzowiny. Pomijając kuropatwy i przepiórki - resztę żrę bez
> opamiętania, bo lubię. Tego chce mój organizm - i jemu ufam a nie

gdybym wyglądała i czuła się doskonale , też pewnie ufałabym mojemu
organizmowi.Problem w tym, że z braku czasu zaczęłam jadać nieregularnie,
zadowalając się nie tym - na co mam ochotę a tym co jest pod ręką lub w
sklepie, przez to mój żołądek przestał mi podpowiadać co jest dla mnie dobre
a co złe.

dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?
"beza" na kruchym z owocami
patelnia zeliwna
E, tego wam nie daruje.....
Herbata turecka