spaliłem garnek, mieso zwęglone

21. Data: 2015-05-15 00:58:13

Temat: Re: Odp: spaliłem garnek, mieso zwęglone
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ pisze:

> W Australii ???
> Australia to nie Meksyk, budownictwo maja murowane i (juz rzadziej)
> drewniane.

W Queenslandzie drewniane są jakąś tradycją (nową, jak wszystko tam),
swój urok też mają. Ale ogólnie łatwiej u nich o cegłę, niż o szmaty,
gazety, listewki -- takie można odnieść wrażenie obserwując ulicę.
Porównywać rzeczywiście nie śmiem -- trzeba być idiotą, by
bezrefleksyjnie zestawiać obok siebie domy z odmiennych stref
klimatycznych (ale u nas też czasem odsmrodzić trudno).

Jarek

PS
Skoro już przy tym jesteśmy, to pozostając w tematyce grupy, warto
napisać, że tam każde budowanie domu rozpoczyna się od obrzędu Szukania
Black Boya. To nie jest przejaw rasizmu. Black boy, to taka roślinka, co
jak się gdzieś w ziemi zostawi choć najmniejszy kawałeczek jej korzonka,
to on wzrośnie i rozsadzi każdy fundament.

--
Na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu. Zakażony
był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest za późno i

22. Data: 2015-05-15 09:26:43

Temat: Re: spaliłem garnek, mieso zwęglone
Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
.......>
> [...]
> etc.)
> neutralizuje tez wszelkie zapachy,
> przy czym trzeba byc ostroznym - ozon to gaz niebezpieczny, w duzym
> stezeniu
> moze m.in. zabic rosliny czy spowodowac chemiczne poparzenia pluc u ludzi
> i zwierzat co moze zakonczyc sie smiercia
>
> poniewaz ozon 'dziala' tylko podczas rozpadu na o2+o, a czas polowicznego
> rozpadu
> wynosi pol godziny w temp. pokojowej zapuscic to to trzeba na kilka
> godzin w
> zaleznosci od wydajnosci, kubatury itd. itp. a potem dokladnie wywietrzyc

ja na działce, w domku drewnianym, po zimie - usuwam zapach myszy, pleśni -
ustawiam na max czas ozonowania (chyba 45 min?) wychodzę zamykając szczelnie
pomieszczenie, po 2 godz wracam, wietrzę i jest O.K. Trzeba pamiętać - jeśli
masz obrazy na ścianach (nie daj Boże akwarela, pastel) to ozon odbarwia,
czyli usuwanie zapachu nikotyny w wypadku malarstwa skutkuje zniszczeniem
oryginalnego obrazka... i powstaniem nowej jakości :)
Pozdrawiam Kikuko

---
Avast.

23. Data: 2017-02-11 15:19:05

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Polecam ozonowanie - www.ozonpiorun.pl

24. Data: 2017-02-11 18:13:17

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie polecam. Ozon jest trujacym gazem. Na dodatek jest bardzo agresywny
chemicznie.

25. Data: 2017-02-13 18:47:27

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 15:14, zlotowinfo pisze:
> zostawiłem na noc garnek z mięsem,
> rano znalazłem w nim czarny naleśnik

Jajka na twardo są bardziej wdzięczne pod tym względem.
Skończyła się woda to tylko huk był i zdrapywanie z mebli omletu.

--
Irokez

Ranking ...jtaśmy :-)
Zaproszenie na Fotowoltaiczne.org
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Wynajmujesz mieszkanie?
Cheap Nike Air Max 87 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.FashionLeader.co