speed i koks

1. Data: 2001-06-07 21:42:40

Temat: speed i koks
Od: "fusys" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co bardziej uzaleznia amfetamina czy kokaina, bo dzialanie jest chyba
podobne

2. Data: 2001-06-09 16:29:39

Temat: Re: speed i koks
Od: "Carl" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fusys <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fosgk$a0d$...@n...tpi.pl...
> Co bardziej uzaleznia amfetamina czy kokaina, bo dzialanie jest chyba
> podobne

Moim zdaniem amfa ponieważ jest dużo tańsza i bardziej dostępna przecież nie
każdego stać na działke koki która kosztuje 150zł (koka to drug dla ludzi
show biznesu) . Zresztą nieważne co bardziej uzależnia skutki ciągłego
brania w obydwu przypadkach i tak są tragiczne(warzywa itp :-).

3. Data: 2001-06-11 09:53:59

Od: "Daniel" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

najniebezpieczniejsze środki pobudzające to koka i amfa
oba związane są z nadprodukcją dopaminy
oba wywołały tysiące zgonów lub chorób psychicznych

4. Data: 2001-07-18 23:59:52

Od: "Haber" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem amfa ponieważ jest dużo tańsza i bardziej dostępna
Glupota. Wedlug Ciebie jak cos jest tansze to bardziej uzaleznia? To w takim
razie zapalki najgorszym narkotykiem XXI wieku :)) A powaznie: przeciez jak
ktos ma kase na koke to wtedy ma i na amfe, a wiec problem nie lezy w
finansach
Amfetamina powoduje uzaleznienie fizyczne, kokaina nie. Jednak kokaina
powoduje bardzo silne uzaleznienie psychiczne wiec to zalezy czy ktos jest
odponiejszy na laknienie fizyczne czy psychiczne
PZDRV

5. Data: 2001-10-22 08:24:15

Od: "matts2" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "nathan" <b...@r...if-pan.krakow.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Amfetamina i kokaina, mimo, ze maja zwiazek ze zwiekszeniem ilosci
dopaminy
> "w okolicach neuronow" maja troche inny mechanizm dzialania
> Nathan

ma pytanie odnosnie oczu jakie sa oczy czy jezeli sa zrnice poszezone i oko
wyglada na zalzawione to jaki narkotyk moze to byc
matts

6. Data: 2001-10-23 10:03:02

Od: "dziud" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj kiedys byly takie bzdury w gazecie wyborczej ile ma sie srednicy
zrenic jesli sie wezmie koksik a ile amfetamine a ile jakies inne dragi!!
Harer
inetia.pl...

7. Data: 2001-10-23 16:06:07

Od: "matts2" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj kiedys byly takie bzdury w gazecie wyborczej ile ma sie srednicy
> zrenic jesli sie wezmie koksik a ile amfetamine a ile jakies inne dragi!!
> Harer

gdybym wierzyl mas mediom to bym poszukal takich informacji tam, a jezeli to
jest jedyna twoja tada to przy okazji gdy podajesz informacje sprecyzuj
kiedy to bylo byc moze ktos bedzie tym zainteresowany, ale ja chcialbym
zasiegnac informacji od praktykow (bo na pewno tacy sa na grupie) niz
teoretykow z gazety
pozdrawiam Matts

8. Data: 2001-10-24 00:24:37

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego cie to interesuje?

Użytkownik "matts2" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
inetia.pl...

> [...]
> kiedy to bylo byc moze ktos bedzie tym zainteresowany, ale ja chcialbym
> zasiegnac informacji od praktykow (bo na pewno tacy sa na grupie) niz

Uzależniłem się... :-(
uzalezniony od palenia i jedzenia
Wlasnie rzucilam!
pytanieo narkotyki