Re: spiaca krolewna

Data: 2005-01-16 13:18:30
Temat: Re: spiaca krolewna
Od: "Istvan" <i...@p...pl>

Witam,
jak najbardziej polecam czyszczenie organizmu, ponieważ sam stosowałem
czyszczenie organizmu za pomocą zestawu preparatów ziołowych. Skutek był u
mnie i u wielu innych osób tak pozytywny, że każdemu mogę śmiało polecić
kurację. Nawet osoby zawodowo zajmujace się leczeniem i profilaktyką ochrony
zdrowia stosowały te kurację dla siebie.
Mogę Cię skontaktowac z fachowcem w tej dziedzinie, z Warszawy.

Pozdrawiam
Istvan