spirala

1. Data: 2004-03-07 15:26:19

Temat: spirala
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Chcę założyć spiralę na 5 lat. Jaka jest najlepsza (najpewniejsza)?
Kasik

2. Data: 2004-03-07 15:34:29

Temat: Re: spirala
Od: "ewa" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-03-07 16:20:15

Od: vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasik wrote:
cut

IMHO - Mirena ( mimo ceny)
Vlad

4. Data: 2004-03-08 10:06:46

Od: "Zubisuzeku" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę założyć spiralę na 5 lat. Jaka jest najlepsza (najpewniejsza)?
> Kasik

od niech policze 5-ciu lat ma moja żona, taka w ksztalcie T z miedzią, nie
za droga
skuteczności jak dotąd 100%:)

5. Data: 2004-03-08 13:36:31

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zubisuzeku" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> od niech policze 5-ciu lat ma moja żona, taka w ksztalcie T z miedzią, nie
> za droga
> skuteczności jak dotąd 100%:)

Copper T

6. Data: 2004-03-08 13:42:16

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rto" <R...@n...nospam> napisał w wiadomości

> To ile własnych dzieci jak do tej pory zamordowaliście?
>
> Nie wiem, czy pozdrawiać ludobójców.

Głupek

7. Data: 2004-03-08 13:43:48

Od: "Rto" <R...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-03-08 14:04:42

Od: "M." <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Rto wystukał(a) z widocznym wysiłkiem:

> To ile własnych dzieci jak do tej pory zamordowaliście?
>
> Nie wiem, czy pozdrawiać ludobójców.

Oczywiście, o wiele bardziej humanitarne w twoim mniemaniu jest zrobienie
sobie gromady dzieciaków - no bo antykoncepcja to grzech śmiertelny - i
pozwolenie im na chodzenie w znoszonych ubrankach, karmienie ich pasztetową,
mieszkanie w jednym pokoju... A człowiek, który mysli o przyszłości swoich
dzieci i stara się zapewnić im jak najlepsze warunki i nie skazuje tym samym
na klepanie biedy, jest ludobójcą.
Ręce i nogi opadają, jak człowiek słucha takich bredni.

A co do spirali - to sprawdź, czy nie masz uczulenia na metale. Bo można się
paskudnego stanu zapalnego nabawić.

Pozdr.

Monika.

9. Data: 2004-03-08 14:04:57

Od: "Rto" <R...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rto" <R...@n...nospam> napisał w wiadomości

> Głupek

W wielce szanowanych portalach poświęconych antykoncepcji
spirala jest wymieniana wśród środków wczesnoporonnych.
Oznacza to niestety, że zabija nowo powstałe życie.
Mogę być nazwany głupkiem, jeśli to cena za to, że bronię
życia tych, co obronić jeszcze się nie mogą. Im dzieje się
większa krzywda, niż mi.
Czy naprawdę warto zabijać dla tej odrobiny przyjemności?

Pozdrawiam,
Głupek

10. Data: 2004-03-08 14:14:54

Od: "M." <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno - zastanów się najpierw, co czuje dziecko, które nie ma w
domu własnego kąta, chodzi w spodenkach, które wcześniej służyły jego piątce
rodzństwa, patrzy w szole z zazdrością, jak kolega je bułkę z szynką, bo samo
dostaje mięso raz w tygodniu.
A dopiero potem zabieraj głos.

Poza tym ktoś pytał o zalety i wady spirali i nikogo nie interesują poglądy
na temat ochrony życia poczętego. Proponuję zmienić sobie forum i umoralniać
gdzie indziej.

Soczewki kontaktowe
Soczewki
Coś dziwnego w jądrze
recepta
Pigulki hormonalne a wegiel aktywny - interakcje