spirulina

1. Data: 2003-09-23 20:59:53

Temat: spirulina
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie ten lek odchudzajacy? Ma odchudzac hamujac pobor tluszczu z
posilkow. Schudl ktos z Was na tym?
Interesuje mnie sposob jego dzialania - czy dziala tylko na posilek, w
towarzystwie ktorego zostal spozyty czy moze jego dzialanie trwa przez
ilestam godzin?

Tia,

--
Pozdrawiam, Sabina

2. Data: 2003-09-24 05:55:06

Temat: Re: spirulina
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spirulina to białko z glonów morskich, służące do wzbogacania diety. Jeśli
zastosujesz odpowiednią dietę redukującą pomoże ale sama spirulina nie
odchudzi jesli bedzie zjadana w towarzystwie pokarmów wysokoenergetycznych.
pozdr
ela

3. Data: 2003-09-24 22:29:42

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Sep 2003 07:55:06 +0200, "ela" <w...@p...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>odchudzi jesli bedzie zjadana w towarzystwie pokarmów wysokoenergetycznych.

Dziwne to, bo zupelnie nie wspolgra z tym co pisze w ulotce i z tym co
powiedzial mi lekarz, ktory mi je polecil. Nic tam nie bylo o
wzbogacaniu diety tylko o blokowaniu pobierania tluszczu z pokarmu, o
szybszym przyswajaniu weglowodanow przez tkanki i o hamowaniu apetytu.
Lekarz nawet powiedzial o tluszczu ktorego nie przyswoje z ciasteczek,
ktore to chyba sa pokarmem wysokoenergetycznym.
Oczywiscie staram sie nie jadac zbyt wiele, tym bardziej ze faktycznie
apetyt mi zmalal od kiedy lykam te tabletki.
Szkoda ze w polskim inecie jest tak malo o spirulinie. W
zagramanicznym jest tego wiecej ale mam malo cierpliwosci do czytania
takich rzeczy po zagranicznemu. Ale moze jednak sie zbiore, widocznie
nic innego mi nie pozostalo.

--
Pozdrawiam, Sabina

4. Data: 2003-09-25 08:38:39

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic tam nie bylo o
> wzbogacaniu diety tylko o blokowaniu pobierania tluszczu z pokarmu,.
> Lekarz nawet powiedzial o tluszczu ktorego nie przyswoje z ciasteczek,

mi ten opis pasuje do chitosanu (też z organizmów morskich) a nie do algi
spiruliny. Chjistsan wchłania tłuszcz z pożywienia zanim zdąży się on
wchłonąć w jelitach. może lekarz mówił o kilku preparatach i nastąpiła jakaś
pomyłka?

5. Data: 2003-09-25 09:52:54

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 10:38:39 +0200, "Justyna" <j...@g...pl>
wrote:

> [...]
>wchłonąć w jelitach. może lekarz mówił o kilku preparatach i nastąpiła jakaś

Jejkus, co za sierota ze mnie, sama nie wiem skad wzielam ta
spiruline... acha, no tak, spiruline tez od pana doktora dostalam.
Chodzilo mi o fenfluramine... sorry za zamieszanie :(

--
Pozdrawiam, Sabina

6. Data: 2003-09-25 10:25:07

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd dostęp do fenfluraminy ???
O ile pamiętam została wycofana jakis czas temu z uwagi na powikłania układu
sercowo-naczyniowego (chodzi mi o Isolipan konkretnie)
pozdr
ela

7. Data: 2003-09-25 20:29:23

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 12:25:07 +0200, "ela" <w...@p...gazeta.pl>
wrote:

>O ile pamiętam została wycofana jakis czas temu z uwagi na powikłania układu
>sercowo-naczyniowego (chodzi mi o Isolipan konkretnie)

Probowalam wyczytac o tym w internecie ale po polsku malo, byla tylko
wzmianka, ze fenfluramina zostala wycofana we Francji a w Polsce jest
zakazana dla sportowcow jako doping.
A o isolipanie jest wiecej, ale pewnosci nie mam ze w tej mojej
fenfluraminie jest isolipan bo w ulotce sa tylko jakies wzrory
chemiczne. A lek jest z Chin.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

8. Data: 2003-09-25 20:48:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> Probowalam wyczytac o tym w internecie ale po polsku malo, byla tylko
> wzmianka, ze fenfluramina zostala wycofana we Francji a w Polsce jest
> zakazana dla sportowcow jako doping.

Szukaj "phen phen" albo "fen phen" - powinnas sporo znalezc.

--
Robert

bolesne strzykanie w kolanie
raport dla NFZ?