spluczka a'la geberit

1. Data: 2006-09-29 17:08:23

Temat: spluczka a'la geberit
Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie nad spluczka podtyknkowa a'la geberit ale to jest dosc
droga sprawa, znalazlem na allegro cos takiego

http://allegro.pl/item129292305_stelaz_sanit_miska_d
eska_przycisk_przekladka_.html

czy cos takiego warto kupic? czy jest to dobre jakosciowo?

Dodam, ze przeczytalem archiwum grupy i nic takiego nie znalezłem.

Bardzo prosze o rady,

pozdrawiam\

kb

2. Data: 2006-09-30 06:36:09

Temat: Re: spluczka a'la geberit
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chris" <k...@M...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:efjju5$iv5$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Zastanawiam sie nad spluczka podtyknkowa a'la geberit ale to jest dosc
> droga sprawa,

Sanit i Geberit są porównywalne i cenowo i jakościowo.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2006-09-30 07:37:43

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ma Sanity, dziś zamontowałbym Geberity. Chodzi o to, że przyciski
podczas spłukiwania zdecydowanie lżej chodzą w Gebericie, u mnie w
sanicie są takie, że trzeba wciskać cały przycisk głęboko a w Geb. jest
np. takie "wahadło" gdzie wystarczy wcisną dolna cześć i zedecydowanie
płycej. Poza tym Gebe. są płytsze a w małej łazience każdy centymetr sie
liczy. To są tylko takie względy, z których bym dziś wybrał Geb.
Pdr.Mariusz

4. Data: 2006-10-02 08:14:00

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ma Sanity, dziś zamontowałbym Geberity.

Ja uzytkuje 6 rok Geberita i jest O.K.

Jaka jest twardość wody w Katowicach?
Naczynia SIA - gdzie w Poznaniu lub na www
ciemne ślady na parkiecie po gumowych
grzejniki!
Chodzace cos w lazience