sponiewierany miód

91. Data: 2004-03-01 22:05:15

Temat: Re: sponiewierany miód
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:c203ng$2q4$1@inews.gazeta.pl...

> Pomijajac fakt ze guzik wiesz, za co wsadzam ludzi do k-f, moze nie
> poprzestaniesz na pustoslowiu i wskazesz, o co Ci konkretnie chodzi?

przeciesz mnie nie widzisz

Jurek

92. Data: 2004-03-01 22:40:00

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1vsgp$lbu$1@news.onet.pl...

> A czy oprócz OCENIANIA MNIE mógłbyś jeszcze cokolwiek innego pisać na
grupę?

I kto to pisze, oceniasz ludzi nawet po zawartości koszyka w supermarkecie
..żałosne...

Pozdrawiam i EOT
Adam

93. Data: 2004-03-02 00:20:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> grupę?
>
> I kto to pisze, oceniasz ludzi nawet po zawartości koszyka w supermarkecie

A Ciebie - po Twoich tekstach.

Krystyna

94. Data: 2004-03-02 07:12:41

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c20k0p$hcf$1@news.onet.pl...

> A Ciebie - po Twoich tekstach.

Wzajemnie Krysiu:))

Pozdrawiam,
Adam

95. Data: 2004-03-02 09:48:24

Temat: Odp: sponiewierany miód
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> nie mam zamiaru rozwijac tego watku, bo to nie grupa "Cooler & monde" ale
> nie chce zebys myslal ze robie uniki, zauwazylem ze ostatnio Cooler sam
> "popelnia" posty(styl) za ktore ostro "tepil" innych.

Ja chcę się dowiedzieć co oznacza konkretnie 'filozofią zastępują wiedzę'
w odniesieniu do Coolera. Nie odpowiedziałeś i wg mnie to unik.

pozdrawiam Chaciur

96. Data: 2004-03-02 12:44:42

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chaciur" <gchat@na_wp.pl> a écrit dans le message de

> Ja chcę się dowiedzieć co oznacza konkretnie 'filozofią zastępują wiedzę'
> w odniesieniu do Coolera. Nie odpowiedziałeś i wg mnie to unik.
>
> pozdrawiam Chaciur

w innym poscie jest !

Jurek

97. Data: 2004-03-02 14:50:52

Temat: Re[2]: sponiewierany miód
Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

Hello jurek,

Saturday, February 28, 2004, 8:02:15 AM, you wrote:

> [...]

j> umiar we wszystkim (no moze bez przesady ;), jest najlepszy :)
j> a tak na serio to jaka roznica miedzy rzepakowym a jakimkolwiek innym?

j> Jurek

Tak, umiar, rozsadek to wazne rzeczy, nie tylko przy dietach :)

Czym rozni sie miod rzepakowy od innych? Mam duzo zdolnosci, ale
pszczelarstwa nikt mnie nie nauczyl :/ Dlatego tez, na to pytanie
odpowiem Ci dopiero, gdy zadzwonie i porozmawiam z panem, od ktorego
ow miod kupowalam. Wczoraj na bazarze pytalam o to pana sprzedajacego
tez taki miod. Odpowiedzial, ze to jest jedyny miod, ktory w malych
ilosciach moze byc spozywany przez cukrzykow. Mnie taka odpowiedz nie
zadowolila, wiec pewnie i Ciebie rowniez.
Napisze tylko, ze miod ten stoi u mnie od wrzesnia, kiedy to kupilam
go z pasieki, ktora zdobyla II miejsce w wojewodztwie na ten miod (pod
koniec wakacji odbywaja sie u nas taki imprezy i jest calkiem powazny
konkurs na najlepsze miody). Pasieka zajmuje sie pan dr (kto wie, moze
to ma jakies znaczenie). Jesli sie ten miod nawet krystalizuje to nie
czuc tego i nie widac. Jest mniej slodki niz inne miody, bardzo
delikatny w smaku. Zakochalam sie w nim i tesknie teraz patrze na
sloiczek z resztkami.
Na szczegoly techniczne musisz zaczekac. Kiedy zadzwonie? Nie wiem.
Moze zapytam dopiero wtedy, gdy pojade do niego po kolejny sloiczek
dla slubnego.

--
Best regards,
Basiou mailto:b...@w...serwery.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

98. Data: 2004-03-02 18:58:29

Temat: Re: Re[2]: sponiewierany miód
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pszczelarstwa nikt mnie nie nauczyl :/ Dlatego tez, na to pytanie
> odpowiem Ci dopiero, gdy zadzwonie i porozmawiam z panem, od ktorego

mozesz znalesc rowniez w roznych publikacjach, ale jezeli lubisz z panem
pszczelarzem, to dyskutuj

> [...]
> ilosciach moze byc spozywany przez cukrzykow. Mnie taka odpowiedz nie
> zadowolila, wiec pewnie i Ciebie rowniez.

absolutnie nie, bo to samo powie ktos chodujacy np. tyton (co do zagrozonych
rakiem pluc)

> [...]
> koniec wakacji odbywaja sie u nas taki imprezy i jest calkiem powazny
> konkurs na najlepsze miody). Pasieka zajmuje sie pan dr (kto wie, moze

na pewno!!!!

> Jesli sie ten miod nawet krystalizuje to nie
> czuc tego i nie widac.

jezeli sie nie krystalizuje, to radzil bym pozostawic sloiczek jako element
wystroju artystycznego kuchni ;)

>Jest mniej slodki niz inne miody, bardzo
> delikatny w smaku.

moze wody w nim za duzo?

>Zakochalam sie w nim i tesknie teraz patrze na
> sloiczek z resztkami.

nie tesknic, zjesc resztki , kupic nowy (sloiczek) !

> Na szczegoly techniczne musisz zaczekac. Kiedy zadzwonie? Nie wiem.
> Moze zapytam dopiero wtedy, gdy pojade do niego po kolejny sloiczek
> dla slubnego.

za szczuply jest?

Jurek

99. Data: 2004-03-02 19:13:03

Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

j> mozesz znalesc rowniez w roznych publikacjach, ale jezeli lubisz z panem
j> pszczelarzem, to dyskutuj

Lubie dyskutowac, zwlacza gdy trafiam na sympatycznych i madrych ludzi
(nasza dyskusja o miodzie bedzie musiala sie skonczyc, bo juz
offtopicowo jest i bez sensu)

j> jezeli sie nie krystalizuje, to radzil bym pozostawic sloiczek jako element
j> wystroju artystycznego kuchni ;)

Juz prawie nie ma czego stawiac. Poza tym jako wystroj kuchni
zdecydowanie wole np. taki stary mlynek do kawy, ale fajne polki i
sloiczki do przypraw (kolekcjonuje tak przyprawy jak i ladne
pojemniczki)

j> moze wody w nim za duzo?

Sugerujesz, ze miod konkursowy jest rozwodniony?
Czepiasz sie i to praktycznie bez sensu.

j> za szczuply jest?
j> Jurek

Jest w sam raz. Posilki w naszym domu gotuje zgodnie z MM. Ja chudne,
on je, bo mu to smakuje i poza tym miodem (teraz jak sobie przypominam
ostatni raz dostal kanapke z miodem jakies 3 tygodnie temu) i cukrem
do kawy nie ma wiecej grzeszkow :)
Dyskucje uwazam za zakonczona.

Basiou - co to juz zaczyna rozumiec czesc ludzi na grupie ;-]

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

100. Data: 2004-03-02 19:28:30

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Basiou w wiadomości
wery.pl pisze:

> Dyskucje uwazam za zakonczona.
>
> Basiou - co to juz zaczyna rozumiec czesc ludzi na grupie ;-]

Wpisowe zbieram ja.

dieta oczyszczajaca - pytania
archiwum
Ładne Przywitanie ;-)