Re: sposób na sierść

From: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: sposób na sierść
Date: Wed, 24 Jul 2002 08:36:40 +0000 (UTC)

Pewnego dnia, a było to Wed, 24 Jul 2002 09:02:21 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość od <s...@h...pl> i powiedziała:

> U mnie owszem. Tylko drogie.

Ale one są typowo antyłupieżowo-lecznicze czy do stosowania
codziennego? I ile to "drogie"? Bo 6 ml nizoralu w saszetce to 5 zł, więc...

> Jasne, jasne. :)

Najbardziej mnie rozwaliła odpowiedź na pytanie, czemu tak potwornie
mi się przetłuszczają włosy, a lat temu dziesięć mogłam myć dwa razy w
tygodniu:
- Bo się pani równowaga hormalna zmieniła.
- Znaczy, jak się zmieniła, to jest nierównowaga? To może warto sprawdzić i
uregulować, jak coś jest nie tak?
- E, nie ma sensu.
- Ale mi przeszkadza taki stan skóry i włosów.
- Musi się pani przyzwyczaić.

Zuzanka z opadniętymi. Włosami też.

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak * <z...@t...eu.org>