spotkanie

1. Data: 2008-04-16 12:03:23

Temat: spotkanie
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wbrew oczywistej oczywistości tematowej, nie mam na myśli spotkania w
sensie merlinowym :)
najszła mnie dziś tylko taka refleksja, że spotykanie się na psp jest
czymś bardzo istotnym.
no i to by było na tyle.

ale żeby dojaśnić - kwestia - czy są na psp jakieś nicki, których
tekstów całkowicie nie rozumiecie?
przyznam bez bicia, że mam tak z kilkoma - rzucam okiem i po prostu
czarna magia. o co mu kaman?
i to jest właśnie istotne. różnice.

i jeszcze
wiecie rozumiecie... za paroma nickami wyczuwam żywych ludzi. krew,
pot i łzy, to najważniejsze.

w ogóle zaczęło mi się tu wreszcie podobać.

2. Data: 2008-04-16 12:14:56

Temat: Re: spotkanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 05:03:23 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> wbrew oczywistej oczywistości tematowej, nie mam na myśli spotkania w
> sensie merlinowym :)

Aaaa, no to szkooooda ;-D

> najszła mnie dziś tylko taka refleksja, że spotykanie się na psp jest
> czymś bardzo istotnym.
> no i to by było na tyle.

To jest bardzo ważne, co powiedziałeś. Więc nie bydź taki skromny :-)

> [...]
> i to jest właśnie istotne. różnice.
>
> i jeszcze
> wiecie rozumiecie... za paroma nickami wyczuwam żywych ludzi. krew,

No to o co chodzi z "tren R"?
Co do mojego "Ikselka" chyba nie masz wątpliwości, oznacza on "Jestem
wielka". Spytasz podstępnie i złośliwie "W jakim sensie?", to odpowiem, że
najmniej w cielesnym :-P
Też mam problem z niektórymi nickami, z niektórymi nie, bo np. Fragile -
sama oczywistość, choć nie od razu znałam konkrety, ale intuicja mnie nie
zawiodła.
Ostryga - też kumam, bo te złośliwe to potrafią przyszczypać jęzor...
Itd.
Możeby ktoś chętny spróbowal coś w kwestii zewgo nicka podsunąć?...

> w ogóle zaczęło mi się tu wreszcie podobać.

Dopiero teraz?
Trza przeżyć siedem załamań i siedem powrotów, aby docenić wartość tej
grupy i zostać już na zawsze - jak ja ;-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

3. Data: 2008-04-16 12:19:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> w ogóle zaczęło mi się tu wreszcie podobać.

bo wreszcie nauczyłeś się robić dobrą minę do każdej gry...?
Eeeee...nie wierzem. Po prostu dałem ci odetchnąć.
Jak przycisnę znów się zmyjesz... ;P

4. Data: 2008-04-16 12:19:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 14:19:55 +0200, Sky napisał(a):

> [...]
>
> bo wreszcie nauczyłeś się robić dobrą minę do każdej gry...?
> Eeeee...nie wierzem. Po prostu dałem ci odetchnąć.

Czem, czem??? - zapytowywuję. Do przyciskania to cza przynajmniej kawałek
biustu mieć... //nie odpowie, za bardzo przyciśnięty...
:-D

5. Data: 2008-04-16 12:25:42

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Trza przeżyć siedem załamań i siedem powrotów, aby docenić wartość tej
> grupy i zostać już na zawsze - jak ja ;-)

rzeczywiście coraz bardziej widać zagrożenie, jakim jest uzależnienie od
internetu :-P

6. Data: 2008-04-16 12:32:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 14:25:42 +0200, rzeczy pierwsze napisał(a):

> rzeczywiście coraz bardziej widać zagrożenie, jakim jest uzależnienie od
> internetu :-P

Boisz się Waść?
Zażyj tabaki.

7. Data: 2008-04-16 12:38:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło :-).

Mnie tez miło się tu zagląda. I nienudno.

M.

8. Data: 2008-04-16 12:41:22

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 14:38, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Miło :-).
> Mnie tez miło się tu zagląda. I nienudno.

zwłaszcza w pracy :)

9. Data: 2008-04-16 13:29:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwłaszcza w pracy :)

hahah, a i owszem.
Raczej podczas pracy (coś paskudnie nudnego akurat robię i aż mnie od tego
odrzuca, co widać).

M.

10. Data: 2008-04-16 13:39:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 15:29:37 +0200, Vilar napisał(a):

> hahah, a i owszem.
> Raczej podczas pracy (coś paskudnie nudnego akurat robię i aż mnie od tego
> odrzuca, co widać).
>
> M.

To widać bywa różnie - ja akurat też pracuję, robiąc mało nudne rzeczy, ale
ze mną to już tak jest, że siedem srok za ogon...Cóż, ma się tę podzielną
uwagę ;-)
--
[...]

Harry Potter
Dlaczego ateisci musza przeklinac?
papugi
Światomość (10) czyli o potedze stworczej czlowieka
Dante - wspomnienie