Re: spotkanie W-wa poniedziałek?

1. Data: 2003-11-14 11:44:26

Temat: Re: spotkanie W-wa poniedziałek?
Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" napisał w wiadomości news:3FB4B09D.4010100@gazeta.pl...

ciach pytania i odpowiedzi

> PS. Czy obowiazuja stroje wieczorowe (wlasnej roboty, rzezc jasna)? ;)

na ktoryms spotkaniu Ola byla we wlasnorecznie uszytej sukience typu "tuba"
i w wlasnorecznie uszytej kurteczce pikowanej... szal to byl:))) i cudo i w
ogole ja podziwiam bo mam dwie lewe rece do szycia:)))
pzdr
yenn

1. Data: 2003-11-14 12:14:00

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

yenulka wrote:
> ogole ja podziwiam bo mam dwie lewe rece do szycia:)))
Przesadzasz. Szycie jest akurat moim zdaniem najlatwiejsze do opanowania
- tylko troche cierpliwosci (i maszyna mile widziana).
Gorzej juz z tymi drutami, szydelkami itd.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-11-14 12:46:24

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" napisal w wiadomosci news:3FB4C708.8000707@gazeta.pl...

> Przesadzasz. Szycie jest akurat moim zdaniem najlatwiejsze do opanowania
> - tylko troche cierpliwosci (i maszyna mile widziana).
> Gorzej juz z tymi drutami, szydelkami itd.

to mozna powiedziec "ze nie to co ladne tylko co sie komu podoba":))),
przekladajac to powiedzonko na stopien trudnosci - nie to co latwe, tylko co
komu sprawia najmniej klopotow". dla mnie najlatwiejsze krzyzyki, potem
latwe jest szydelko, zaczynam opanowywac frywolitki, i mam nadzieje ze to
tez kiedys bedzie proste - a najtrudniejsze druty i szycie, z naciskiem na
to ostatnie:)))
pzdr
yenn

1. Data: 2003-11-14 14:01:08

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

yenulka wrote:
> a najtrudniejsze druty i szycie, z naciskiem na to ostatnie:)))
Powiedz w czym klopot, to moze cos powiem (nie jestem specem, ale tez
kiedys wydawalo mi sie to nie do opanowania i szydelko czy druty
wydawaly sie latwiejsze).

Pozdrawiam,
robal.

druty-ogolne