[OT]-Merlin, kłopot z zamówieniem

1. Data: 2003-10-28 09:23:07

Temat: [OT]-Merlin, kłopot z zamówieniem
Od: "Magdalena M. \(W-wa\)" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do Was z pytaniem (dla mnie bardzo ważnym). Czy jak
zamawiałyście ksiązki z Merlina to mialyscie jakies klopoty z realizacja
zamowienia.
Chcialam kupić sobie te "Robotki szydelkowe". Ale zeby koszt przesylki
rozlozyl sie na wiecej towarow to chcialam zamowic dziecku klocki Lego
Bionicle. Dwa razy juz oznajmili mi ze nie moga zrealizowac zamowienia z
powodu braku zabawki. Koszt przesylki 8,50 w stosunku do ceny ksiazki (28,-)
jest stanowczo zbyt wysoki zebym zdecydowala sie tylko na czesciowe
zamowienie.
Chyba zastosuje zasade do trzech razy sztuka i zloze zamowienie jeszcze raz,
ale bardzo mnie denerwuje ta sytuacja.
Podzielcie sie swoimi doswiadczeniami zwiazanymi ze wspolpraca z Merlinem.

Pozdrawiam goraco
Magdalena M. (W-wa)

1. Data: 2003-10-28 09:27:59

Temat: Re: [OT]-Merlin, kłopot z zamówieniem
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena M. (W-wa)" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podzielcie sie swoimi doswiadczeniami zwiazanymi ze wspolpraca z Merlinem.

Miałam podobny problem. "Kłopoty z realizacją zamówienia". W końcu jednak
doczekałam się na przesyłkę. A czekałam 2 i pół miesiąca. To były moje
pierwsze i ostatnie zakupy w Merlinie.
Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-10-28 09:47:09

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena M. \(W-wa\)" <m...@o...pl> :

> [...]
> z powodu braku zabawki. Koszt przesylki 8,50 w stosunku do ceny
> ksiazki (28,-) jest stanowczo zbyt wysoki zebym zdecydowala sie tylko

W moim przypadku w zamówieniu też brakowało jednej pozycji, wybrałam opcję
czekania aż zamówienie będzie kompletne i bodajże po 2 tygodniach dostałam
informację, że wszystko już mają i mogą wysyłać.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-28 09:48:52

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete wrote:
> Użytkownik "Magdalena M. (W-wa)" <m...@o...pl> napisał w
> wiadomo?ci news:bnlcij$a2v$1@news.onet.pl...

> Miałam podobny problem. "Kłopoty z realizacj? zamówienia". W końcu
> jednak doczekałam się na przesyłkę. A czekałam 2 i pół miesi?ca. To
> były moje pierwsze i ostatnie zakupy w Merlinie.

To widac ja mialam do tej pory farta, bo zamawiam u nich srednio raz w
miesiacu ksiazki, gry czy plyty za pokazna kwote i tylko raz mieli obsuw
i to dwudniowy - zamowilam dwie takie same gry a w magazynie mieli tylko
jedna wiec zamiast 24 h czekalam 72. Ja nie mam problemow z oplata, bo
biuro i magazyn Merlina jest dwie ulice od mojej pracy i odbieram
osobiscie:-)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-10-28 09:49:40

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziu !
ja tez mialam klopot z Merlinem w zeszlym roku. zamowilam 2 ksiazki,
potrzebne mi od zaraz (zajecia na studiach), przy wypelnianiu formularza
zamowienia wyskoczylo, że "prosze wybrac sposob platnosci" - wybralam
gotowka przy odbiorze. wyskoczyl blad i jeszcze raz poproszono mnie o wybor
sposobu zaplaty, no i wszystko mialo byc dobrze. zamowieinie opiewalo na 50
zl (okolo). po tygodniu dostaje awizo, ze mam zaplacic 100 zl. w tym czasie
nie robilam innych zakupow. zadzwonilam do merlina, powiedzieli, ze
zamowilam kazda ksiazke w 2 egzemplarzach, co bylo nieprawda. mowie, co sie
wydarzylo, i ze to blad z ich strony i ze nie wybiore awiza.
a czas lecial, 2 rodzialy musialam na zajecia skserowac.
po poltora miesiaca mialam juz ksiazki, ale zostal taki niesmak, ze jzu tam
wiecej zakupow nie zrobie.

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-10-28 10:10:05

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja jak na razie nie miałam kłopotów z Nimi jeszcze, a za książkę za którą ty
teraz płacisz 28 zł, ja dałam z kosztami przesyłki 40 zł Czyli ksiązka
wyniosła mnie 31,50zł . Uważam że jest warta o wiele więcej, z resztą jak
zobaczysz książkę to będziesz na pewno podobnego zdania. Będąc na twoim
miejscu zamówiłabym to co jest, bo czasem się może tak zdarzyć że tej
książki już może potem nie byc i w końcu sotaniesz z niczym a miałabyś czego
załować - wierz mi.

1. Data: 2003-10-28 10:16:28

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:
> [...]
> zakupow. zadzwonilam do merlina, powiedzieli, ze zamowilam kazda
> ksiazke w 2 egzemplarzach, co bylo nieprawda. mowie, co sie

Maju, dlatego ja zawsze sprawdzam zamowienie, po pierwsze wysylaja
informacje na maila po drugie mozna przy podobnych klopotach zadzwonic i
upewnic sie czy zamowienie jest prawidlowe i czy sie nie dubluje.
Technika, technika, ale czasami brak zaufania do niej ma swoje plusy.
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-10-28 11:55:42

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamawialam u nich pare razy kasety i płyty i zawsze wszystko było OK.

Pusia zakawowana(nieustannie)

1. Data: 2003-10-28 11:56:24

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale bardzo mnie denerwuje ta sytuacja.
> Podzielcie sie swoimi doswiadczeniami zwiazanymi ze wspolpraca z Merlinem.

Nie miałam z nimi żadnych problemów.

1. Data: 2003-10-28 12:36:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-10-28 at 10:27, Variete wrote:
> [...]
>
> Miałam podobny problem. "Kłopoty z realizacją zamówienia". W końcu jednak
> doczekałam się na przesyłkę. A czekałam 2 i pół miesiąca. To były moje

No prosze, a ja nigdy....

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--