Co się dzieje na 7ya?

1. Data: 2003-10-28 09:33:46

Temat: Co się dzieje na 7ya?
Od: "Martyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co się stalo z 7ya.ru.Czy niezarejestrowani juz
nie mogą przegladać tych stronek?

1. Data: 2003-10-28 17:21:46

Temat: Re: Co się dzieje na 7ya?
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martyna wrote:
> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co się stalo z 7ya.ru.Czy niezarejestrowani juz
> nie mogą przegladać tych stronek?

Nie widze niczego odbiegajacego od normy, poza nieco wolniejsza praca.
Grazyna

1. Data: 2003-10-28 17:32:38

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wszystkie obrazki sie otwieraja na 7ya.ru, nawet opcja "pokaz obraz"
nic nie daje :o(((
U mnie jest tez cos nie tak.

1. Data: 2003-10-28 17:59:44

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli nawet po otwarciu albumu nie widac miniaturek to wystarczy kliknac
na pusty kwadracik albo wybrac opcje - pokaz w nowym oknie i wszystko
dziala. Jesat to utrudnienie, ale nie zdarzylo mi sie zeby nie
zadzialalo. Dzisija dosc sporo wedrowalam po albumach 7ya

pozdrowki
Grazyna

1. Data: 2003-10-29 06:10:55

Od: "Martyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widze niczego odbiegajacego od normy, poza nieco wolniejsza praca.
> Grazyna

A u mnie przy sporej ilosci stron żąda loginu i hasła.Z resztą spróbuje jeszcze
troche tam popatrzeć.Dzięki za odpowiedzi.pozdrawiam.Martyna.

1. Data: 2003-10-29 06:37:14

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martyna wrote:

> A u mnie przy sporej ilosci stron żąda loginu i hasła.Z resztą spróbuje jeszcze
> troche tam popatrzeć.Dzięki za odpowiedzi.pozdrawiam.Martyna.

1. Loginu i hasla zazada zawsze, kiedy bedziesz chciala wyslac posta na
grupe.
2. Niektorzy uczestnicy zabezpieczaja swoje albumy haslem. W takiej
sytuacji nie pozostaja nic innego niz prosic wlasciciela o ujawnienie
haselka :-))
Jesli masz jeszcze jakies pytanka - smialo pytaj

pozdrowki
Grazyna

1. Data: 2003-10-29 15:13:55

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisalam do ciebie na priv, ale odbija sie, mimo wyciecie czego trzeba z
adresy. Odezwij sie ;-))

Grazyna

1. Data: 2003-10-31 17:24:34

Od: "Sunnta" <k...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie zobaczylam ze moge ogaldac miniatury ale nie powiekszenia:(

[OT]-Merlin, kłopot z zamówieniem
Re: spotkanie W-wa poniedziałek?
druty-ogolne
[frywolitki] świąteczne