spotkanie w Gdansku

1. Data: 2003-05-14 17:30:05

Temat: spotkanie w Gdansku
Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Babole + Seva

Czy ktoras z Was (oprocz mnie) zjawila sie dzisiaj w kafejce na Tkackiej :(
??????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Beata

1. Data: 2003-05-14 17:42:51

Temat: Re: spotkanie w Gdansku
Od: Filip K' <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-14 19:30, Użytkownik Beatka napisał:
> Czesc Babole + Seva

foch.. :( :P

--
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kafar

1. Data: 2003-05-14 18:37:40

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> Czesc Babole + Seva
>
> Czy ktoras z Was (oprocz mnie) zjawila sie dzisiaj w kafejce na Tkackiej
:(

??????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> !!!

Beatko, ja napisalam kilka dni wczesniej, ze niestety nie bede mogla
byc:((( (*(&*^&^ sesja:(((
ale mam nadzieje, ze nastepnym razem o ile dojdzie do spotkania to juz nie
bedzie problemow.

***agatka****

1. Data: 2003-05-14 18:41:01

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie byłam , przepraszam ale jakiś facet wjechał mi w bok auta i szkoda
gadać ...
Sorry jeszcze raz naprawdę chciałam przyjść

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-05-14 20:54:48

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przepraszam, ale wypadła mi opieka nad chorym dzieckiem - było za
późno, żeby napisaćo tym na grupie i nie miałam też jak poinformować.
Następnym razem stawie się na 100%!!!
Beatko, mam nadzieje, że się nie gniewasz :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-14 21:43:27

Od: Filip K' <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-14 20:41, Użytkownik ToJa napisał:
> Ja nie byłam , przepraszam ale jakiś facet wjechał mi w bok auta i szkoda
> gadać ...
> Sorry jeszcze raz naprawdę chciałam przyjść

Jakis facet mi wjechal w bok auta... Ciekawe... A mi sie wydaje, ze
"zajechalam jakiemus facetowi droge i we mnie wjechal". Niby to samo, a
jak zmienia postac rzeczy? Chyba, ze byly to calkowicie inne
okolicznosci... ;)

--
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kafar

1. Data: 2003-05-14 22:51:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip K'" <m...@j...pl> wrote in message

> [...]
> "zajechalam jakiemus facetowi droge i we mnie wjechal". Niby to samo, a
> jak zmienia postac rzeczy? Chyba, ze byly to calkowicie inne

a to ty byles tym facetem zeby takie "mundrosci" pisac???
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-14 22:54:31

Od: Filip K' <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-15 00:51, Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> a to ty byles tym facetem zeby takie "mundrosci" pisac???
> iwon(k)a
Solidarne sa te wasze jajniki, solidarne ;)

dobranoc ;)

--
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kafar

1. Data: 2003-05-15 02:20:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Solidarne sa te wasze jajniki, solidarne ;)

to samo mozna powiedziec o waszych "plemnikach" ;-))
po prostu stwierdzam, ze plec nie ma takiego znaczenia w prowadzeniu
samochodu.

> dobranoc ;)

no, teraz to dobranoc.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-15 03:45:35

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nie wiesz to się nie gadaj bzdur bo tylko ciśnienie podnosisz

ASia

cien-mam pytanie
Krostki po żelu do golenia
krem koloryzjuacy