[spotkanie warszawskie] zbiorka

1. Data: 2005-06-30 15:07:43

Temat: [spotkanie warszawskie] zbiorka
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello,

Już bez flejmów dzieciowo-cyckowych, informuję:

Niedziela.
Godzina 15.00.
Stojak na rowery przed Arkadią.
[Potem raczej się ruszymy od stojaka, nie przewiduję wrastania w
podłoże - tam jest parę knajp].

Celem ułatwienia identyfikacji, informuję uprzejmie, że będę ubrana w
dżinsową szmizjerkę oraz czarne lniane spodnie.

Jakby kto chciał komórkofon celem lepszego namierzania, to zapraszam
na priv.

amg

1. Data: 2005-06-30 15:14:27

Temat: Re: [spotkanie warszawskie] zbiorka
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anna M Gidyńska:
> Celem ułatwienia identyfikacji, informuję uprzejmie, że będę ubrana w
> dżinsową szmizjerkę oraz czarne lniane spodnie.

Zawsze mnie ciekawiło: co to jest szmizjerka? :)

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

1. Data: 2005-06-30 15:14:55

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> Niedziela.
> Godzina 15.00.

tzn. nie o 16 (bo taka byla pierwotna wersja)

-- kasica nawszelkowypadkowa :)

1. Data: 2005-06-30 15:17:52

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):
> Tako rzecze Anna M Gidyńska:
>
> Zawsze mnie ciekawiło: co to jest szmizjerka? :)

sukienka krotka o kroju koszulowatym, z kolnierzykiem
(z fr. la chemise - koszula)
bardzo gustowna rzecz :)

-- kasica, znowu ruda od gory

1. Data: 2005-06-30 15:40:21

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 15:14:27 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Malgorzata
Lewicka <s...@h...pl> wrote in
<s...@a...itpp.pl>:

> Zawsze mnie ciekawiło: co to jest szmizjerka? :)

Taka nibysukienka zapinana na całej (lub 3/4) długości, którą można
nosić jako sukienkę albo jako górę do spodni:)

amg

1. Data: 2005-06-30 15:42:07

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 17:14:55 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<e...@n...home.net.pl>:

>tzn. nie o 16 (bo taka byla pierwotna wersja)

z uwagi na fakt, że mieszkam na wsi, muszę brać pod uwagę opcje
powrotne - od 15 do którejśtam mam więcej czasu na spotkanie po
prostu:)

amg

1. Data: 2005-06-30 15:56:04

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> z uwagi na fakt, że mieszkam na wsi, muszę brać pod uwagę opcje
> powrotne - od 15 do którejśtam mam więcej czasu na spotkanie po

ja na to jak najbardziej - byle po 12, bo o tej porze
w niedziele zwyklam sniadac :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-30 16:13:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 17:56:04 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<a...@n...home.net.pl>:

>ja na to jak najbardziej - byle po 12, bo o tej porze
>w niedziele zwyklam sniadac :)

Do 15 akurat zgłodniejesz, ok. 16.00, jak mniemam, uda się nam już
zasiąść i zamówić;)

amg

1. Data: 2005-06-30 18:21:14

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" wrote:

> [...]
> dżinsową szmizjerkę oraz czarne lniane spodnie.
>
> Jakby kto chciał komórkofon celem lepszego namierzania, to zapraszam

To ja poprosze (mail w naglowkach). I wypatrujcie wysokiego czegos, na
czarno i z brazowo-rudymi wlosami. Wygladajacego jak ogniopior, bo
akurat mi kazal dermatolog zmienic kuracje i odtruc sie ze sterydow, mam
wrazenie, ze zaraz mi cala twarz zejdzie :/

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-30 19:57:51

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska":

> Niedziela.
> Godzina 15.00.

> Jakby kto chciał komórkofon celem lepszego namierzania, to zapraszam
> na priv.

Ja poproszę, na scalaczka z nagłówka. Mam w weekend gości Spoza
Województwa [:>] i jak znam siebie, pod stojak nie zdążę.

J.

WYPADANIE WŁOSÓW!
Pharmena Dermena
plastry a uroda