spóźniający się okres !!

1. Data: 2004-07-09 09:35:45

Temat: spóźniający się okres !!
Od: "pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

spóźniający się okres o 6 dni ... 2 miesiące temu zaprzestano barania
tabletek anty..
ostatniego miesiąca okres był normalnie,, w tym sie spóźnia własnie o ww 6
dni..
czy to normalne ?? czy coś nie tak ??

dzieki..

2. Data: 2004-07-09 10:19:10

Temat: Re: spóźniający się okres !!
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pepe" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tabletek anty..
> ostatniego miesiąca okres był normalnie,, w tym sie spóźnia własnie o ww 6

Przyczyn opóźniającego się okresu może być naprawdę mnóstwo. Zaczekaj
jeszcze kilka dni, wyklucz ciążę (nie piszesz, czy jest jakieś
prawdopodobieństwo....) i udaj się do ginekologa. A może do tego czasu
miesiączka się pojawi?

D.

3. Data: 2004-07-09 18:07:35

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tabletek anty..
> ostatniego miesiąca okres był normalnie,, w tym sie spóźnia własnie o ww 6

Moja propozycja to idź do apteki i kup sobie
test ciązowy, obecne testy dają ok 98% peności
I będziesz wiedziała co i jak.
Edyta

POZNAN - DOBRY ZAUFANY ONKOLOG PILNIE POTRZEBNY
przerost siodła w przysadce mózgowej?
Dziwna dolegliwość (tylko do lekarzy)
cerutin
[gdzie] Proktolog we Wroclawiu?