Re: sprawozdanie wg rozporządzen?

Data: 2005-05-30 21:19:36
Temat: Re: sprawozdanie wg rozporządzen?
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl>

> A czy nie musisz poprawiac PRZ?
> Ja musze...

Nie, nie muszę. Napisałam plan, realizowałam go kilka lat, dlaczego mam
teraz zmieniać. Moim zadaniem jest pokazać, ze zrealizowałam to co sobie
zaplanowałam. Nowe rozporządzenie zaiwera to wszystko tylko trochę inaczej
"brzmi".
Powiem Ci, ze ja też mam już dosć....

Siedze teraz nad dopasowywaniem punktow ze sfer do pkt z rozporzadzenia.
Juz nic nie wiem...

> Czy piszesz sprawozdanie do dyra? To ponoc sprawa umowna, druga sprawa, ze
> to sprawozdanie wkladasz do teczki.
TAk, pisze dla dyra, ale to to samo wg mnie co do teczki.
Mamy nowego dyrektora, i sprawozdanie musi zobaczyc, bo w zasadzie to on nie
zna nas jeszcze dobrze. A ocene wystawić musi.
> Mimo wszystko polecam www.literka .pl u mnie to idzie strasznie...:(

Tak, dzieki, to chyba najlepsze forum w tym temacie. Znam je.