sprawozdanie wg rozporządzen?

1. Data: 2005-05-29 16:32:16

Temat: sprawozdanie wg rozporządzen?
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jestem w trakcie pisania sprawozdania. PRZ napisalam wg sfer, jak wiecie
wiele się zmieniło i stąd moje wątpliwości czy dobrze robię.
A robie tak: sprawozdanie napsialam wg sfer, i staram się teraz kazdemu
punktowi przyporządkować odpowiedni nr rozporządzenia z 1 grudnia 2004.
Cięzko cos idzie, albo zmęczonam.
Zastanawiam się czy nie wystarczy na dole napisać, że spełniłam wymagania z
ww rozporządzenia. i kropka?
Poradźcie proszę. Nie wysyłajcie juz na inne fora, bo mam mętlik w głowie.
Agata

2. Data: 2005-05-30 19:51:15

Temat: Re: sprawozdanie wg rozporządzen?
Od: "Ala" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" napisała
> Jestem w trakcie pisania sprawozdania. PRZ napisalam wg sfer, jak wiecie
> wiele się zmieniło i stąd moje wątpliwości czy dobrze robię.

A czy nie musisz poprawiac PRZ?
Ja musze...
> [...]
> Cięzko cos idzie, albo zmęczonam.
> Zastanawiam się czy nie wystarczy na dole napisać, że spełniłam wymagania

Tak tez bym chciala...

> Poradźcie proszę. Nie wysyłajcie juz na inne fora, bo mam mętlik w głowie.

Czy piszesz sprawozdanie do dyra? To ponoc sprawa umowna, druga sprawa, ze
to sprawozdanie wkladasz do teczki. Mimo wszystko polecam www.literka .pl u
mnie to idzie strasznie...:(
> --
> Pozdrawiam
> Agata
Rowniez
Ala

3. Data: 2005-05-30 21:19:36

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy nie musisz poprawiac PRZ?
> Ja musze...

Nie, nie muszę. Napisałam plan, realizowałam go kilka lat, dlaczego mam
teraz zmieniać. Moim zadaniem jest pokazać, ze zrealizowałam to co sobie
zaplanowałam. Nowe rozporządzenie zaiwera to wszystko tylko trochę inaczej
"brzmi".
Powiem Ci, ze ja też mam już dosć....

Siedze teraz nad dopasowywaniem punktow ze sfer do pkt z rozporzadzenia.
Juz nic nie wiem...

> Czy piszesz sprawozdanie do dyra? To ponoc sprawa umowna, druga sprawa, ze
> to sprawozdanie wkladasz do teczki.
TAk, pisze dla dyra, ale to to samo wg mnie co do teczki.
Mamy nowego dyrektora, i sprawozdanie musi zobaczyc, bo w zasadzie to on nie
zna nas jeszcze dobrze. A ocene wystawić musi.
> Mimo wszystko polecam www.literka .pl u mnie to idzie strasznie...:(

Tak, dzieki, to chyba najlepsze forum w tym temacie. Znam je.

4. Data: 2005-06-08 10:23:17

Od: "Marcin Wożniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzam sie z tym, że jesli sprawozdanie jest przeznaczone dla Dyrektora
to kwestia jego formy (wg sfer czy wg rozporządzenia MENiS) jest sprawa
umowną. Sprawozdania sporządzone wg sfer mogą zostac zakwestionowane przez
organ prowadzacy szkołę, bądź przez organ nadzoru pedagogicznego. I co z
tego ,ze Dyrektor przyjmie takie sprawozdanie, jesli przy pierwszej lepszej
kontroli wydane zostanie polecenie posłania dokumentu do kosza?
Poza tym w razie takich wątpliwości zawsze trzeba konsultować się z
opiekunem stazu na dany stopień awansu. Nie zapominajmy też, że nie
powinnismy pozwolić na spokojne popijanie kawki przez konsultantów ośrodków
doskonalenia nauczycieli. Po wszelkie szczegóły udałbym się właśnie tam.

5. Data: 2005-06-08 15:51:23

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ośrodków
> doskonalenia nauczycieli. Po wszelkie szczegóły udałbym się właśnie tam.

Własnie opiekun stażu zasugerował bym sprawozdanie napisala wg sfer. Do
konsultanta jeszcze nie dotałam niestety. Nie mam mozliwosci w tym momencie
jechac 45 km od domu.
Mi sięjednak wydaje, ze wg sfer jest dobrze. Później do wniosku dołączę
notkę, ze spełniłam wymagania z rozporządzenia z 1 grudnia i podam w ktorym
miejscu o tym napisalam w sprawozdaniu itd...
Ciekawa jestem co konsultant by na to powiedzial.

A dlaczego dyrektor mialby otrzymac polecenie wyrzucenia takiego spr. do
kosza?
Ja przeciez moglabym przyniesc wszystko co zrobilam, bez pisania
sprawozdania, a rola komisji jest taka by stwierdzic czy zrealizowalam rozp.
z 1 grudnia. To my- stazysci ułatwiamy komisji prace. To jest opinia
eksperta z naszej szkoly.
Pozdriawam
Agata

6. Data: 2005-06-08 22:12:36

Od: "Ala" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawozdania, a rola komisji jest taka by stwierdzic czy zrealizowalam
> rozp. z 1 grudnia. To my- stazysci ułatwiamy komisji prace.
I tez tak mysle!
Ale ja robie aneks wg rozporzadzenia, dodam w sprawozdaniu do tej tabelki
tylko 1 rubryczke, w ktorej wpisze "zrealizowano" Tak sobie mysle, ale czas
pokaze.
Mam jeszcze jedno pytanko. Jezeli czas mamy potencjalnie do 30 czerwca, to
kiedy skladam wniosek o postepowanie kwalifikacyjne?
Ala

7. Data: 2005-06-09 10:00:24

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam jeszcze jedno pytanko. Jezeli czas mamy potencjalnie do 30 czerwca, to
> kiedy skladam wniosek o postepowanie kwalifikacyjne?

Jak tylko otrzymasz wszystko co trzeba dołączyć do wniosku. A co trzeba
dołączyć to jest w rozporządzeniu.
czyli mniej więcej:
1. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe

2. Akt nadania stopnia nauczyciela kontraktowego.

3. Zaświadczenie dyrektora o wymiarze zatrudnienia w okresie stażu oraz
o zajmowanym stanowisku.

4. Plan rozwoju zawodowego zatwierdzony do realizacji przez dyrektora
szkoły.

5. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego za okres stażu.

6. Ocena dorobku zawodowego za okres stażu.

Ja teraz czekam na ocenę... pozdrawiam!

Agata

8. Data: 2005-06-09 19:25:08

Od: "Ala" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja teraz czekam na ocenę... pozdrawiam!
>
> Agata
Zycze powodzenia!
Zdrowka
Ala

9. Data: 2005-06-14 18:20:09

Od: s...@i...pl (Zuzanna) szukaj wiadomości tego autora

Myślałam, że tylko ja się tak męczę...Piszę sprawozdanie 3 raz, tym razem
wg wymogów...Z aneksem też walczę..nikt nic nie wie....Chociaż wyżalić się
można....
pozdrawiam Zuzanna

10. Data: 2005-06-25 13:57:52

Od: atq <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję poszukać eksperta - w końcu oni są specjalistami od awansu i
teczek. O nazwisko takowego należy pytać w organie prowadzącym szkołe
czy inną placówkę oświatową, powinien też umieć do takiej osoby
skierować opiekun stażu lyb dyrektor. Nauczyciele szkolni i tak mają
łatwiej, bo ich rozporządzenie traktuje dosłownie. Sprawa się całkowicie
gmatwa gdy dotyczy nauczyciela-bibliotekarza, któego także dotyczy
problematyka awansu i teczek.
Ja właśnie oddałam sprawozdanie, które dyrekcja przyjęła i w tej samej
postaci pójdzi eono w poniedziałek do Urzędu :) Mam nadzieję, że dalej
też potoczy się to równie dobrze.

atq

wycieczka kajakowa
Gdzie moje świadectwo????