spray do depilacji Sally Hansen

1. Data: 2006-05-16 15:47:11

Temat: spray do depilacji Sally Hansen
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

reklamuja w Obciachach:
http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/5,53581,3340
495.html?i=0

mial ktos?

-- kasica

2. Data: 2006-05-16 21:15:11

Temat: Re: spray do depilacji Sally Hansen
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
news:e4cs5t$7di$1@inews.gazeta.pl...
> reklamuja w Obciachach:
> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/5,53581,3340
495.html?i=0

> mial ktos?

ja i uwazam, ze jest BEZNADZIEJNY

1. moj mial pachniec kokosowo - siwerdzi tak samo, jak inne depilatory
chemiczne
2. jest zbyt gesty, zeby atomizer dzialal, wiec musialam za kazdym razem
rozkrecac i recznie wyciagac. ale znowu do wyciagania to butelka za twarda -
strasznie sie nameczylam:(
3. jest drogi (ok. 50 zl), a jesgo skutecznosc usuwania wloskow jest taka
sama, jak tanich depilatorow

reasumujac

mega porazka, wiecej nie kupie.

za to lubie tej firmy depilator do twarzy.

3. Data: 2006-05-17 09:52:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> mega porazka, wiecej nie kupie.

dzieki za ostrzezenie w takim razie. a juz myslalam,
ze to cos fajnego, dla czego warto zrezygnowac
z zyletki :)

-- kasica

4. Data: 2006-05-17 20:13:54

Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za to lubie tej firmy depilator do twarzy.

mozesz cos więcej napisać o tym?

5. Data: 2006-05-18 13:14:49

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> za to lubie tej firmy depilator do twarzy.

Można coś więcej o tym depilatorze, tzn. jak działa, jaki duży, do czego się
nadaje i ogólnie czym się różni od normalnego.
Pozdrawiam. Marta

6. Data: 2006-05-18 14:25:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ferne Oleane napisał(a):
> Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> Można coś więcej o tym depilatorze, tzn. jak działa, jaki duży, do czego się
> nadaje i ogólnie czym się różni od normalnego.

podejrzewam, ze jednak chodzi o krem depilujacy :)

-- kasica

7. Data: 2006-05-18 16:47:10

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KT" <K...@g...pl> napisał w wiadomości

> mozesz cos więcej napisać o tym?

http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7013007-7010001.htm

przy czym zanzaczam - nie jestem alergikiem ani uczuleniowcem, wiec mnie nic
potem nie piecze, ani nic:)

8. Data: 2006-05-19 07:43:20

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7013007-7010001.htm

To to widziałam ale tam nic nie piszą tylko zdjęcie pudełka. A ja chce
wiedziec co to jest - jakieś smarowidło czy normalny depilator tylko hmm
mniejszy??
Marta

9. Data: 2006-05-19 15:19:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> To to widziałam ale tam nic nie piszą tylko zdjęcie pudełka. A ja chce
> wiedziec co to jest - jakieś smarowidło czy normalny depilator tylko hmm
> mniejszy??

jedne sa w pedzelku, ze nie dotykasz go palcami, inne to mala tubka to
nakladania palcami. sa delikatniejsze od depilatorow np. do nog.

10. Data: 2006-05-20 18:26:10

Od: "szmergiel539" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

po ilu odrastaja wloski i czy odrastaja mocniejsze, lagodniejsze czy
nie ma zasady i czy dobre takze na brode?? aha i ile ml ma ten krem i
na ile wyatrcza.. dzieki z gory za odp.

Już jest nasz nowy konkurs.
Depilacja-problem
chwalę instytucję pędzelka do cieni i same cienie
ALLEGRO-----------PERFUM Y
Konwalie