[sprzedam] DIETA OPTYMALNA Kwaśniewskiego - KSIĄŻKA KUCHARSKA

11. Data: 2006-01-23 20:18:09

Temat: Re: Re: [sprzedam] DIETA OPTYMALNA Kwaśniewskiego - KSIĄŻKA KUCHARSKA
Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebasto" <sebascigNO_SPAM@NO_SPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2006.01.23.18.56.15.974548@NO_SPAM.o2.pl...
> Tak gENIUSZU :D Bo gdybys byl jakkolwiek zorientowany, to wiedzialbys, ze
> podstawy diety sa w innych ksiazkach a nie w ksiazce kucharskiej,
> natomiast tysiace tak samo dokladnych przepisow sa w necie :P

To wysokich licytacji ;P sprzedawco ;)

P.S.
w ten sposób nie za bardzo się zareklamujesz

--
"Twoja wypowiedz jest za to kolejna proba obszczekiwania mojej nogawki. Cale
szczescie ze nie siegasz tak wysoko, by probowac ja obsikac." Marcin

12. Data: 2006-01-23 20:28:23

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:dr32nl$o7v$1@inews.gazeta.pl...
> W sumie dobrze wiedziec, ze masz w nosie innych i jestes osobnikiem
> aspolecznym (bo usenet w koncu jest swego rodzaju spolecznoscia).
> Zaoszczedziles w tym momencie czas wielu ludziom, ktorzy nieopatrznie
> mogliby potraktowac cie powaznie i czytac to, co wysylasz na grupy.

Sprawdź innych , może oni też mają cudzysłów w źródle ;)))))))

--
"Zazwyczaj miewam racje ;)"
Marcin 'Cooler" Kuliński

13. Data: 2006-01-23 20:30:45

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> To wysokich licytacji ;P sprzedawco ;)

Makulatury nie mozna uczciwie sprzedawac z zyskiem.

14. Data: 2006-01-25 10:30:30

Od: Sebasto <sebascigNO_SPAM@NO_SPAM.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2006 21:18:09 +0100, slawek napisał(a):

> To wysokich licytacji ;P sprzedawco ;)
>
> P.S.
> w ten sposób nie za bardzo się zareklamujesz

Bo na twoim zakupie mi nie zalezy :P

15. Data: 2006-01-25 14:18:49

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo na twoim zakupie mi nie zalezy :P

Dobrze wiedzieć :P, myślę że więcej ludzi to przeczyta i wyciągnie odpowiednie
wnioski ;)

Slawek

16. Data: 2006-01-25 14:48:16

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2006 00:43:03 +0100, Sebasto
<sebascigNO_SPAM@NO_SPAM.o2.pl> napisał:

> Ano dlatego, ze w zeszlym roku namowiony na diete z zapalem zaopatrzylem
> sie w ta ksiazke, kupilem tez fajna dokladna elektroniczna wage (do 1 kg)
> i zaczalem sie tak odzywiac. Dobilo mnie, ze z 30 kilogramowa nadwaga
> przytylem kolejne 5, a wszystko bylo stosowane dokladnie wg przepisow co
> do grama.

Nieco wyżej Damian mówi Collerowi że dziś wszystko mozna udowodnic za
pomocą naukowej literatury, nawet przeciwstawne tezy.Coś w tym jest bo
widzisz,
ja na diecie optymalnej schudłem 25 kg.Stosując ścisle wg przepisów.
Ciekawe, nie ?:)

17. Data: 2006-01-25 16:39:14

Od: Sebasto <sebascigNO_SPAM@NO_SPAM.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jan 2006 15:48:16 +0100, Golo napisał(a):

> [...]
> widzisz,
> ja na diecie optymalnej schudłem 25 kg.Stosując ścisle wg przepisów.

Zadna rewelacja. Setki osob chudna po 25 kg. W koncu ja pod namowa osoby,
ktora schudla 33 kg wzialem sie za to, ale znam i niejedna osobe
(niekoniecznie setki), ktorym d. optymalna dobila zdrowie, w tym rowniez
kilogramy w gore...
To chyba tez ciekawe, nie? :)
Seba

18. Data: 2006-01-25 17:35:57

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sebasto"
>, a wszystko bylo stosowane dokladnie wg przepisow co
> do grama.

dobre :)

a ktore to przepisy pasowaly DOKLADNIE do Ciebie?

Jurek

19. Data: 2006-01-25 17:54:11

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Sebasto"
>
> dobre :)
>
> a ktore to przepisy pasowaly DOKLADNIE do Ciebie?

No jak to które! Te wszystkie przepisy z podgardla i móżdżków ;)
A na serio dodam, że uważam że bardzo dobrze, że ją sprzedaje. Po co ma u niego
leżeć bezużytecznie. Przynajmniej ktoś inny skorzysta.

Krystyna

20. Data: 2006-01-25 18:54:03

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Sebasto"
>
> dobre :)
>
> a ktore to przepisy pasowaly DOKLADNIE do Ciebie?

No te z książki którą 2 razy otworzył ;P

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

ciemny makaron spagetti?
my way ;) (uu.. calkeim dlugi post mi wyszedl)
Praca
trening a utrata kilogramów
Pytanie o ECA (thermale)