Pytanie o ECA (thermale)

1. Data: 2006-01-13 10:04:16

Temat: Pytanie o ECA (thermale)
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostalem mailem oferte ze sklepu w ktorym czasami kupuje na ECA, jest to
DYMETADRINE 25+ w jego skladzie jest: 20 mg efedryny hcl, 200mg kofeiny,
250mg aspiryny.
I teraz nie wiem czy efedryna hcl to to samo co ekstrakt Ma Huang?
Wiem ze sa naturalne i syntetyczne ale moze ktos wie napewno czy hcl
dziala tak samo jak ma huang, bo czasami sprzedaja thermale z jakimis
bezuzytecznymi podrobkami efedryny i nie chcialbym sie naciac.

barney

"No man's life, liberty, or property are safe while the legislature is
in session." - Mark Twain

2. Data: 2006-01-13 10:58:05

Temat: Re: Pytanie o ECA (thermale)
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

barney napisał(a):
> I teraz nie wiem czy efedryna hcl to to samo co ekstrakt Ma Huang?

chlorowodorek ma ponoc 2x slabsze dzialanie niz ma huang

pozd
WiRAHA

3. Data: 2006-01-13 16:58:32

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiRAHA" <w...@a...net> wrote in message

> chlorowodorek ma ponoc 2x slabsze dzialanie niz ma huang

To nie jest prawda - zasadniczo te formy są sobie równoważne.

Choć dużo zależy od tego w jaki sposób Ma Huang będzie ekstraktowany
i standaryzowany. Czasem może wydawać się mocniejszy, bo oprócz
alkaloidów efedryny są tam jeszcze inne: 1-efedryna, d-pseudoefedryna,
1-N-metyloefedryan, d-N-metylopseudoefedryna, 1-norefedryna, i
d-norpseudoefedryna - choć nie koniecznie pożądane.

Jeśli standaryzacja będzie tylko na Efedrynę, to będzie mocniejsza
po przez te dodatkowe "bonusy". Jeśli ogólnie na alkaloidy, to będzie
słabsza od HCl.

Ja troche bardziej wolę formą syntetyczną. Choć są osoby, które
wybierają odwrotnie.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

4. Data: 2006-01-13 17:03:25

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"barney" <barney@[WON]adres.pl> wrote in message

> Dostalem mailem oferte ze sklepu w ktorym czasami kupuje na ECA, jest
> to DYMETADRINE 25+ w jego skladzie jest: 20 mg efedryny hcl, 200mg
> kofeiny, 250mg aspiryny.

To dość nowy środek. Jeszcze nikt dobrze go nie przetestował w praktyce.

Trochę dużo ma aspiryny. Przy większym i dłuższym dawkowaniu mogą być
problemy z podrażnieniem żołądka i krzepliwością krwi. Dodatkowo skład
preparatu nie do końca zgadza się z opakowaniem. W testach wyszło że
jest 271mg kofeiny, zamiast 200mg. Czyli mocniejszy ;-)
O prawdziwej zawartości innych składników niestety nic mi nie wiadomo :(

> I teraz nie wiem czy efedryna hcl to to samo co ekstrakt Ma Huang?

Tak. To to jest farmaceutyczna i bardzo pewna forma efedryny.

> Wiem ze sa naturalne i syntetyczne ale moze ktos wie napewno czy hcl
> dziala tak samo jak ma huang,

Tak.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

5. Data: 2006-01-17 09:00:37

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie po ziolowych mam zgagi...

Mam pewne informacje, iz powstanie under'owy produkt.
Skaldniki beda sciagane z USA, kapsulkowane i pakowane
w Polsce. stack bedzie skaldal sie z synefryny, kofeiny
i johimbiny. moze powstanie tez wersja z efka...

Tomek

cholesterol
[OT] perfekcyjna budowa aktorow
wspomagacze podczas cwiczen ?:>
Wydatki na jedzenie
Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?