Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?

1. Data: 2006-01-08 09:45:54

Temat: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
Od: "Marcin" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie.

Jestem tymczasowo na diecie ok. 1.000 kcal. I mam pewną wątpliwość odnośnie
kaloryczności kasz, ryżu, itp.
Na opakowaniu i w tabelach jest napisane na ogół około 350 kcal / 100 g.
Czyli 350 kcal - chodzi o kaszę/ryż ugotowane już czy takie suche, z paczki
wyjęte? Po przecież ugotowana paczka
kaszy jest o wiele cięższa...

--
Marcin M. Kucera
b...@p...pl

2. Data: 2006-01-08 11:47:34

Temat: Re: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:

> [...]
> Czyli 350 kcal - chodzi o kaszę/ryż ugotowane już czy takie suche, z paczki

Suche.

3. Data: 2006-01-08 14:15:52

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin napisał:

> [...]
> Czyli 350 kcal - chodzi o kaszę/ryż ugotowane już czy takie suche, z paczki

Suche...

ALe pytanie, dlaczego tylko 1000 kcal dziennie?

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

4. Data: 2006-01-08 14:50:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Suche...
>
> ALe pytanie, dlaczego tylko 1000 kcal dziennie?

Jeden lubi prezyc miesnie przed lustrem, a drugi zjadac 1000 kcal
dziennie. Co to za pytanie w ogole?

5. Data: 2006-01-08 14:51:35

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Jeden lubi prezyc miesnie przed lustrem, a drugi zjadac 1000 kcal
> dziennie. Co to za pytanie w ogole?

Pytanie jak kazde inne. Pytam, bo chce wiedziec.

6. Data: 2006-01-08 19:55:42

Od: "Marcin" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To odpowiadam. Bo ważę 57 przy wzroscie 180 cm. A chce wazyc 53.

--
Marcin M. Kucera
b...@p...pl

7. Data: 2006-01-08 21:31:40

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> kaszy jest o wiele cięższa...

o wode, ktora "nabierze" podczas gotowania... kalorie sie z nieba nie
pojawia, jedzenie robi sie tylko mniej "przydatne" przez przygotowanie go...

8. Data: 2006-01-08 21:38:04

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> To odpowiadam. Bo ważę 57 przy wzroscie 180 cm. A chce wazyc 53.

Dziewczyno to już początki anoreksji ;(((((

--
:) Juz kiedys Karola Matuszewska na pl.misc.dieta wskazywala, ze pan
Ravnskov nie bardzo orientuje sie w tematach, o ktorych pisze. Ale

9. Data: 2006-01-09 17:39:30

Od: "Marcin" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja chlopak przeciez :>

--
Marcin M. Kucera
b...@p...pl

10. Data: 2006-01-09 17:50:09

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

>a ja chlopak przeciez :>

a zachowujesz sie jak baba!
:)

potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
cos na rozstepy.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Maałe conieco