Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?

21. Data: 2006-01-11 23:34:07

Temat: Re: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zdrowezywienie.w.interia.pl/glikemiczny.htm

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

22. Data: 2006-01-12 08:30:53

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jan 2006 16:35:55 +0100, Marcin <b...@p...pl> napisał:

> W?a?nie! Jak jesc zeby sie ssanie nie w??cza?o? Co je?ae? Pierwsy raz
> s?ysze
> o jakim? indeksie glikemicznym...
> Prosz?, napiszcie cos wiecej... Jakie potrawy maj? go du?o?
>
> Zauwa?y?em ?e czasami w?a?nie wieczorami czuj? si? OK a czasami tak mnie
> ssie ?o??dek ?e nie moge i w koncu trafiam do kuchni...

Zajrzyj tu: www.dobradieta.pl/ i wybierz coś dla siebie.Porozmawiaj z
ludźmi, popytaj.
I bądź konsekwentny. Z własnego doświadczenia powiem, ze dieta
niskowęglowodanowa
przywrociła mnie do normalnego życia.Tak naprawdę taka dieta jest
powrotem do natury.
Polecam.

23. Data: 2006-01-12 21:21:05

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Właśnie! Jak jesc zeby sie ssanie nie włączało? Co jeść? Pierwsy raz słysze
> o jakimś indeksie glikemicznym...
> Proszę, napiszcie cos wiecej... Jakie potrawy mają go dużo?

http://www.jedzdobrze.pl/index.php?dzial=10&id=34

pzdr
murek

potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
cos na rozstepy.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Maałe conieco