Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?

11. Data: 2006-01-09 18:20:34

Temat: Re: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <b...@p...pl> wrote in message
>a ja chlopak przeciez :>

OMFG! Chłopak 57kg przy wzroście 180 cm i chce 53kg ???
W dużej mierze będziesz już się odchudzał z masy kostnej i
organów wewnętrznych. Proponuje zgłosić się do psychiatry.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

12. Data: 2006-01-09 18:35:30

Temat: Re: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ? [OT]
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:

> a ja chlopak przeciez :>

Milo, ale postaraj sie jeszcze odpowiadac pod cytowanymi wiadomosciami,
nie nad nimi. Zbedne rzeczy - tzn. takie, ktorych bezposrednio twoja
odpowiedz nie dotyczy - wycinaj. Zostawiaj tylko ostatnia "wrotke"
(tekst wprowadzajacy, zawierajacy najczesciej autora, identyfikator
wiadomosci i date jej wyslania), wycinaj sygnaturki (teksty u samego
dolu wiadomosci, oddzielone od niej dwoma myslnikami).

13. Data: 2006-01-09 20:13:28

Od: "Marcin" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> OMFG! Chłopak 57kg przy wzroście 180 cm i chce 53kg ???
> W dużej mierze będziesz już się odchudzał z masy kostnej i
> organów wewnętrznych. Proponuje zgłosić się do psychiatry.

Ja w rok schudłem 48 kg. Dzisiaj właśnie mija równo rok.

Marcin

14. Data: 2006-01-09 21:03:37

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:dpua9q$9cl$1@inews.gazeta.pl...
wycinaj sygnaturki (teksty u samego
> dolu wiadomosci, oddzielone od niej dwoma myslnikami).

Własne wypowiedzi są dla Ciebie nie do zniesienia ??? a ja tyle trudu sobie
zadję zeby je uwiecznić ;)))))))) i żebyś mógł mnie ...... ;)

--
"Pewnie jestem bardzo naiwny sadzac, ze zechcesz poszerzyc swoje
przerazajaco waskie horyzonty myslowe, ale na wszelki wypadek cos do

15. Data: 2006-01-09 23:03:41

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin napisał:

> Ja w rok schudłem 48 kg. Dzisiaj właśnie mija równo rok.

Powiedz mi Marcinie. Po co tak szybko chudles?

Z pewnoscia nie ma czym sie chwalic. Bo zrzucic wage na leb na szyje, to
nie problem. Sztuka jest zbijac wage sukcesywnie i po troszku. Wiec nie
podniecaj sie, bo zle zrobiles chudnac tak szybko.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

16. Data: 2006-01-09 23:51:45

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip KK" <k...@x...pl> wrote in message

> [...]
> to nie problem. Sztuka jest zbijac wage sukcesywnie i po troszku.
> Wiec nie podniecaj sie, bo zle zrobiles chudnac tak szybko.

48kg w rok to nie tak dużo - 4kg miesięcznie. Ale waga która teraz
ma to zgroza.. nie mówiąc o tej do której dąży. Nie chodzi o to
nawet o to iż wygląda zapewne już jak szkielet, i że całkiem przeciętny
gość mógłby nim jak szmatą powywijać ;-). To już zwyczajnie bardzo
nie zdrowe jest. 50kg przy 180cm i.. jesteś już martwy.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

17. Data: 2006-01-11 08:09:11

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kalorie nie są ważne. Ważny jest Indeks glikemiczny - a tego ryż i kasza
mają dużo.
A tak na marginesie nie zalecam odchudzania się tylko raczej ćwiczenia!!!
Nabrać trochę mięśni i waga nie będzie miała znaczenia.
Pozdrawiam
Lea

18. Data: 2006-01-11 10:04:07

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jan 2006 09:09:11 +0100, Lea <l...@g...pl> napisał:

> [...]
> A tak na marginesie nie zalecam odchudzania się tylko raczej ćwiczenia!!!
> Nabrać trochę mięśni i waga nie będzie miała znaczenia.

Indeks glikemiczny nie jest ważny. Ważna jest dobrze dobrana proporcja
białek , tłuszczy i węglowodanów.
Plus dużo ruchu.

19. Data: 2006-01-11 12:49:41

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Indeks glikemiczny nie jest ważny. Ważna jest dobrze dobrana proporcja
> białek , tłuszczy i węglowodanów.
> Plus dużo ruchu.

Jezu, co to za pisanie co jest wazne, a co nie. Wszystko jest wazne.
Indeks rowniez, to od indeksu zalezy czy bedzie nam sie ssanie w nocy
wlaczalo, czy miedzy posilkami, czy nie. Sprytne manipulowanie weglami i
mozna cuda zdzialac. Bez zadnych komplikacji.

--
modshows.com tuningbaja.pl 12voltmedia.nl www.moto.gda.pl/amm.htm

20. Data: 2006-01-11 15:35:55

Od: "Marcin" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlaczalo, czy miedzy posilkami, czy nie. Sprytne manipulowanie weglami i
> mozna cuda zdzialac. Bez zadnych komplikacji.

Właśnie! Jak jesc zeby sie ssanie nie włączało? Co jeść? Pierwsy raz słysze
o jakimś indeksie glikemicznym...
Proszę, napiszcie cos wiecej... Jakie potrawy mają go dużo?

Zauważyłem że czasami właśnie wieczorami czuję się OK a czasami tak mnie
ssie żołądek że nie moge i w koncu trafiam do kuchni...

Pozdrawiam, Marcin

potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
cos na rozstepy.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Maałe conieco