Re: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?

From: "Mancer" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
Date: Tue, 10 Jan 2006 00:51:45 +0100

"Filip KK" <k...@x...pl> wrote in message
news:dpuq8v$s21$1@opal.futuro.pl...

> Powiedz mi Marcinie. Po co tak szybko chudles?
>
> Z pewnoscia nie ma czym sie chwalic. Bo zrzucic wage na leb na szyje,
> to nie problem. Sztuka jest zbijac wage sukcesywnie i po troszku.
> Wiec nie podniecaj sie, bo zle zrobiles chudnac tak szybko.

48kg w rok to nie tak dużo - 4kg miesięcznie. Ale waga która teraz
ma to zgroza.. nie mówiąc o tej do której dąży. Nie chodzi o to
nawet o to iż wygląda zapewne już jak szkielet, i że całkiem przeciętny
gość mógłby nim jak szmatą powywijać ;-). To już zwyczajnie bardzo
nie zdrowe jest. 50kg przy 180cm i.. jesteś już martwy.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl