Wydatki na jedzenie

1. Data: 2006-01-08 15:18:14

Temat: Wydatki na jedzenie
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie jakie sa wydatki Polakow na jedzenie. Tzn ile zł 1 osoba
przejada przez miesiac, jak ta kwota ma sie do wieku, płci, dochodów,
stanu zdrowia itp. Niekoniecznie musi to dotyczyc Polaków.

A jeszcze lepiej by bylo, jakby te kwoty nie obejmowaly tylko zakupow w
skepie, ale tez koszty utrzymania kuchni (gaz, prąd do kuchenki, wszystko).

Jesli ktos nie ma, ale wie gdzie jest - to poprosze o namiary ;-o)

2. Data: 2006-01-08 18:42:00

Temat: Re: Wydatki na jedzenie
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos nie ma, ale wie gdzie jest - to poprosze o namiary ;-o)

Glowny Urzad Statystyczny
pozdrawiam
pawel

3. Data: 2006-01-09 09:09:53

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jesli ktos nie ma, ale wie gdzie jest - to poprosze o namiary ;-o)

http://www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp/warunki_zycia/
sytu_gosp_domo/2004/index.htm

4. Data: 2006-01-16 21:04:37

Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

namiary to moja mama, ona wszystko ma wyliczone i wie ile wydaje, zna
wszystkie ceny w mieście i jest w tym najlepsza... tylko na zakupy wysyła
mojego brata a ten nie zwraca uwagi na ceny :P

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

http://www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp/warunki_zycia/
sytu_gosp_domo/2004/index.htm

Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
cos na rozstepy.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic