wspomagacze podczas cwiczen ?:>

1. Data: 2006-01-08 18:33:03

Temat: wspomagacze podczas cwiczen ?:>
Od: bombel <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siemka. mam pytanie, mam zamiar zapisac sie na silke i aerobik. silka
raz w tyg, aero 2. i chcialabym sie dowiedziec czy opyla sie brac jakies
tabsy badz pic jakies specyfiki, czy to tylko taka lipa?

2. Data: 2006-01-08 20:38:13

Temat: Re: wspomagacze podczas cwiczen ?:>
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

bombel napisał(a):
> siemka. mam pytanie, mam zamiar zapisac sie na silke i aerobik. silka
> raz w tyg, aero 2. i chcialabym sie dowiedziec czy opyla sie brac jakies
> tabsy badz pic jakies specyfiki, czy to tylko taka lipa?

jaki cel cwiczen?

pozd
WiRAHA

3. Data: 2006-01-09 10:42:27

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siemka. mam pytanie, mam zamiar zapisac sie na silke i aerobik. silka raz
> w tyg, aero 2. i chcialabym sie dowiedziec czy opyla sie brac jakies tabsy
> badz pic jakies specyfiki, czy to tylko taka lipa?

w celu wydajniejszych treningnow ?

guarana + zen-szen...

Tomek

Użytkownik "bombel" <b...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

4. Data: 2006-01-17 13:00:42

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 08 Jan 2006 19:33:03 +0100, na pl.misc.dieta, bombel napisał(a):

> siemka. mam pytanie, mam zamiar zapisac sie na silke i aerobik. silka
> raz w tyg, aero 2. i chcialabym sie dowiedziec czy opyla sie brac jakies
> tabsy badz pic jakies specyfiki, czy to tylko taka lipa?

Jak już to napoje izotoniczne przed i w trakcie, a po ćwiczeniach świeżo
wyciśnięty sok z warzyw i owoców.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2006-01-26 14:01:25

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Trapez* pisze:

> Jak już to napoje izotoniczne przed i w trakcie, a po ćwiczeniach świeżo
> wyciśnięty sok z warzyw i owoców.
Szczególnie polecam świeżo wyciśnięty sok z marchewki - wzmacnia
przedramiona. ;-)

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

6. Data: 2006-01-26 14:10:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> Szczególnie polecam świeżo wyciśnięty sok z marchewki - wzmacnia
> przedramiona. ;-)

ROTFLMAO :)

7. Data: 2006-01-27 20:02:08

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jan 2006 14:01:25 +0000 (UTC), jaszczur napisał(a):

> Szczególnie polecam świeżo wyciśnięty sok z marchewki - wzmacnia
> przedramiona. ;-)

Chyba ze szpinaku - patrz Popeye.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Wydatki na jedzenie
Jak to jest z tymi kaszami, ryżem, itd. ?
potrzebuje zrzucic 6 kg - prosze o sprawdzona diete
cos na rozstepy.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic